2020-03-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
på måndag är det ju ny vecka = han kan räddas, det gällde denna vecka

Men BB räknar väl veckorna från måndag tlll
Måndag?
2020-03-20, 14:29
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
på måndag är det ju ny vecka = han kan räddas, det gällde denna vecka
De räknar ju veckorna från måndagens livesändning till nästa i BB
2020-03-20, 14:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ok. Jättetacksam för förklaringen. Så de har helt enkelt kommit överens att först rädda Alex, sedan Lennie i en maktkamp, eller hur tänker dom för nu är det alltså fyra som hänger löst. Jag räknar med att Mergim sitter autonominerad. Så då har vi tre kvar. Och de måste bli två inför måndagen för att rädda någon och skicka den andre mot Mergim. Tänker jag rätt eller fel här.
Mergim kommer hänga löst på måndag, tillsammans med två till, om allt är som det brukar. Makttävlingen idag är ju för att rädda en på måndag, så en till måste bli räddad antingen idag eller under helgen, av tittarna eller i en ny tävling.

Vet inte hur mycket deltagare tänkte till i taltävlingen i förmiddags, de röstade nog på sina favoriter som vanligt. Lite överraskad över att Amilia röstade på Alex och inte Lennie, men hon ville väl inte outta sig eftersom Alex ändå hade vunnit med de andras tre röster.
Medlem
Trollsvanss avatar
Tricket är att spänna bålen.
Medlem
askungens avatar
Martin verkar snabbare än jasmine. Har någon tagit mellantider?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det vet vi inte vi vet att han inte få tävla mer denna veckan och sitter löst på måndag men ingen har inte sagt något om han kan räddas eller ej

Nä, kan ju inte bli räddad. Det sade själva att han sitter löst resten av tävlingsveckan. De som har makten får ju då välja mellan två andra deltagare som då sitter mot Mergim.

Martin vinner säkert makttävlingen och väljer då vem (naturligtvis Lennie)? Det är just nu tre som hänger löst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Om det är mellan /Julia/mergim vilka tror ni åker?

julia även om mergim verkar ha fått ett pånytt född stöd här ute. innan var han toksist och sjukt hatad
Medlem
"Helvete vad dålig balans" efter 2 varv på 1.30.....

Då hade Sami inte ens tagit första pinnen.
2020-03-20, 14:31
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Om det är mellan /Julia/mergim vilka tror ni åker?
Solklart Mergim som åker!
Medlem
Men är ni tröga eller????
Mergim kan inte räddas under veckan men på måndag kan han räddas , av denna makten som dom tävlar om idag
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag MYSER när jag tänker på havets största däggdjur ska köra denna tävlingen strax. HAHAHAHAHA

Vilket snack skulle du ha?
Jag kör med ostron en stund som denna 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nä, kan ju inte bli räddad. Det sade själva att han sitter löst resten av tävlingsveckan. De som har makten får ju då välja mellan två andra deltagare som då sitter mot Mergim.

Martin vinner säkert makttävlingen och väljer då vem (naturligtvis Lennie)? Det är just nu tre som hänger löst.

5 hänger löst just nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in