2020-03-19, 20:02
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är så patetiskt.

Allt för att vara PK.

De fattar inte att de som kommer in i landet är ''rasister'' i deras egna hemländer.

Libaneserna hatar alla Syrier som kommer in i deras land och vice versa, tex. Trots att det är samma ras

Exakt så är det. Jag har en kompis från Etiopien. Hon sade att hon aldrig skulle gifta sig med någon som var mörkare än henne. Jag frågade varför. Hon svarade: Det gör man inte. Jag sade att det ju låter rasistiskt. Gör det? svarade hon.
2020-03-19, 20:03
Medlem
royalqualitys avatar
Vad är det som går, går och går, men aldrig kommer fram?

Svar: underhållningen i BB 20.

Rena plågan att sitta och kolla på ett gäng deprimerade individer som inte gör ett skit. Tur att kontot är uppsagt..
2020-03-19, 20:03
Medlem
icons avatar
Ajaj, nu pratar Amilia på kökskameran om besvikelsen över brevet igen och blir kallad till bikten.
2020-03-19, 20:04
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ajaj, nu pratar Amilia på kökskameran om besvikelsen över brevet igen och blir kallad till bikten.

Varför är hon besviken över det? Jag hörde inte brevet. Förresten är det väl andra gången hon får brev.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Vilket brev?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ja, jag håller med. Gasman kan vara den största attacken någonsin i en dokusåpa.
Någon sa att han ville gasa glasman dock. Vissa invandrare gillar ju inte judar.
2020-03-19, 20:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Varför är hon besviken över det? Jag hörde inte brevet. Förresten är det väl andra gången hon får brev.
Hon fick en dålig magkänsla över att brevet kom från hennes föräldrar och inte hennes vänner. Hon hade inte angett föräldrarna som närmaste till BB utan det var vännerna.
2020-03-19, 20:05
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Den mesta kriminaliteten kommer ju från Balkan länderna?!?!

Och?

Det skulle bli en het politisk debatt här om jag skulle dyka in i det. Så jag låter bli
2020-03-19, 20:06
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hoppas han får corona och dör helt ärligt, riche är stängt så juden får hitta nytt hak =)
? Hoppas du han dör???? Är du på riktigt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Vad är det som går, går och går, men aldrig kommer fram?

Svar: underhållningen i BB 20.

Rena plågan att sitta och kolla på ett gäng deprimerade individer som inte gör ett skit. Tur att kontot är uppsagt..
Hjälp mig, jag kommer inte ur förbannelsen Fattar inte ens själv varför jag tittar. Igår kväll tittade jag dock inte alls efter Analia vann immuniteten. Då missade man såklart att hon fick elstötar! Men det varade iofs inte mer än 10 minuter så det var väl lika bra jag missade det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
För att hon inte står sin familj så nära och detta vet produktionen om.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vilket brev?
Brevet hon fick förra veckan. Hon blev påmind om det nu när de andra fick in sina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in