2020-03-22, 17:16
Medlem
Zingo2s avatar
Inte lätt för Daniel att Sami trivs med Martin.
2020-03-22, 17:19
Medlem
Haha vad sa Sami?

Glas: -Vill du ha te istället för kaffet är slut?
Sami: -Ja
Glas: -Mjölk socker?
Sami: -Ööööhh
Glas: -Jag gör det som jag vill ha det
Sami: -Ja då blir det väl en jävla massa gamla slitztidningar och dyligt med förstås

2020-03-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Lär er förstå hur dom pratar med varann så blir livet lättare
HAHAHAHA
Gapskrattar mig harmynt här åt helkorkade spån som inte hajar deras jargong.
De dumma jävlarna tror att Sami och Glasman är typ ovänner när de snackar så till varandra.
Snacka om dumskallar i tråden, fyyyfaaaan

Nu börjar jag förstå varför en del håller på Fake muslimen, plankan och blåsfisken med flera, det är här nivån lades.
Senast redigerad av Onebiker 2020-03-22 kl. 17:23.
2020-03-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
HAHAHAHA
Gapskrattar mig harmynt här åt helkorkade spån som inte hajar deras jargong.
De dumma jävlarna tror att Sami och Glasman är typ ovänner när de snackar så till varandra.
Snacka om dumskallar i tråden, fyyyfaaaan

Brukar lämna tråden så dom får spåra iväg, är ingen idé att förklara
Tror tyvärr att Glasman förlorar mycket på det då genomsnittstittaren inte alls förstår att dom gör till sig
2020-03-22, 17:23
Medlem
FarbrorAgges avatar
Man ser tydligt att Jassa inte kan laga mat. Hon har inte handlaget. Håller redskap fel, är opraktisk, kan inte kryddning, dosering m.m. Utöver detta är hon helblåst i huvudet, ful, elak, självgod och falsk; dvs en rakt igenom värdelös människa.
2020-03-22, 17:25
Medlem
Zingo2s avatar
Sami blir ännu bättre i BB, med Ex Martin, Lennie men tyvärr går han om Daniel går.
Medlem
Om det är så att mergim inte får räddas (bb bestämmer) och att viccan måste välja mellan julia o glasman så vore de ju roligare ifall mergim ryker, dock så är det ju endast önsketankar, men annars ska grisjuden ut, sen om sami drar eller ej skitsamma, vi kan inte förlora julia då blire helt dött på festerna...
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inte lätt för Daniel att Sami trivs med Martin.
Glasman är som en svartsjuk äkta make
2020-03-22, 17:26
Medlem
foxieroxies avatar
Blir så glad när jag ser Sami snickra med grabbarna. Hörde att han sade till Glasman "ta med dig dina 38 år surgubbe". Hahahha, vad bra. Såg inte minen på Glas för jag kunde bara lyssna.
Undrar om Sami har fått hint av produktionen att det är bättre att inte umgås med Glasman så mycket.
2020-03-22, 17:27
Medlem
xrlpyts avatar
En hård dag på bygget för Sami, han verkar så himla nöjd.
2020-03-22, 17:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Blir så glad när jag ser Sami snickra med grabbarna. Hörde att han sade till Glasman "ta med dig dina 38 år surgubbe". Hahahha, vad bra. Såg inte minen på Glas för jag kunde bara lyssna.
Undrar om Sami har fått hint av produktionen att det är bättre att inte umgås med Glasman så mycket.
De verkar ju fått in mer material att bygga med efter att Sami dels klagade över att han var så jävla understimulerad i huset, och sen sa att den bästa tiden i huset som inte var med Glasman var när han och Lennie snickrade kryckor till Amilia.
2020-03-22, 17:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Man ser tydligt att Jassa inte kan laga mat. Hon har inte handlaget. Håller redskap fel, är opraktisk, kan inte kryddning, dosering m.m. Utöver detta är hon helblåst i huvudet, ful, elak, självgod och falsk; dvs en rakt igenom värdelös människa.
Ja hon är verkligen dum i huvudet, det är synd om henne egentligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in