2020-03-20, 11:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alex: "Den blomstertid nu kommer, med lust och fägrings stol"
2020-03-20, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Om inte Sami lämnar. Risken är 50/50 skulle jag säga.

Nja, mest tomma ord tror jag. Han skulle nog märka att han trivs minst lika bra, kanske till och med bättre utan Glasman.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen vet om han kan räddas vi vet bara att han är nominera på måndag

Vafasen alltså. Hur kan man sitta dubbellöst och kanske ändå bli räddad. Det är ju en omöjlighet.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Är det någon av våra nyanlända afghaner som skriver breven dom skickar in eller har bara BB produktionen sjukt dålig humor.
2020-03-20, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Skulle Glasman ryka för tidigt är jag rädd att team Amilia kommer göra allt för att han ska känna sig lite utanför och gärna få honom att bli mer irriterad på nätterna.
Vilket kan leda till att han självmant lämnar.

Alla vet att Sami måste lämna för att någon annan ska ha en chans att vinna.
Team Amilia? Det finns inget team Amilia. Däremot finns det ett team som består av Victoria, Jasmine, Alex och Martin. De vill se varandra som de sista fyra i huset vilket de har pratat om flera gånger. Så Amilias ”team” är i underläge. Hon lär ryka så snart produktionen inte ger henne fördelar i tävlingar.
Sami verkade trivas i S1 med Victoria, Lennie och Martin. Har inte sett honom skratta och chilla så på länge. Glasman förstör för Sami. Kan inte förstå varför ni som påstår er vara Samis fans inte inser det? Jag skrev det sist Glasman paktade, att jag visste det skulle drabba Rainbow hårt och hade rätt. Alla på Instagram och Facebook tycker de är en bitter grupp som inte unnar andra glädje.

Börjar misstänka att alla som tror att Sami kommer lämna utan Glasman och hela tiden vill ha kvar Glasman är hans fans - inte Samis.
Men alla röstar på vem de vill när/om vi får tillfälle. För verkar inte som vi kan enas mellan Julia och Glasman.
2020-03-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Om man tänker efter lite nu, glasman fucka upp sig helt förra veckan, hade han inte gjort så mot jasse så hade..
Martin jasse sami frida röstat på glasman
Istället skicka han 2 medspelare till Alex och Victoria
Roliga är att det var Julia som ville skicka jassa inte glas
2020-03-20, 11:05
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nja, mest tomma ord tror jag. Han skulle nog märka att han trivs minst lika bra, kanske till och med bättre utan Glasman.

Glasman är hans stöttepelare. Så du snackar lite i blindo som vanligt. Vi skall se till att rainbow finns kvar och inte anty truppen som du önskar.
2020-03-20, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Är det någon av våra nyanlända afghaner som skriver breven dom skickar in eller har bara BB produktionen sjukt dålig humor.
De är förståndshandikappade och har fel på synen.
2020-03-20, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vafasen alltså. Hur kan man sitta dubbellöst och kanske ändå bli räddad. Det är ju en omöjlighet.
Det framgick bara han ska sitta löst till måndagsfinalen. Inget om att den som vinner makt kan rädda honom eller inte.
2020-03-20, 11:07
Medlem
Exakt detta är varför Sami ska vinna. Ingen annan hade ställt sig och snackat sådär. Eller som på rap-battlet igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Glasman är hans stöttepelare. Så du snackar lite i blindo som vanligt. Vi skall se till att rainbow finns kvar och inte anty truppen som du önskar.
Folk verkar inte förstå att glasman behövs för rainbow några veckor till? Säg vad man vill men att ha kvar glas innebär en spelare på Samis sida?? Detklart att man tar bort motståndarna först? Fattar inte hur folk tänker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

Inte bara det men resten av produktionen är FI-väljare under 30 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in