Citat:
Ursprungligen postat av
__Alez__
Skulle Glasman ryka för tidigt är jag rädd att team Amilia kommer göra allt för att han ska känna sig lite utanför och gärna få honom att bli mer irriterad på nätterna.
Vilket kan leda till att han självmant lämnar.
Alla vet att Sami måste lämna för att någon annan ska ha en chans att vinna.
Team Amilia? Det finns inget team Amilia. Däremot finns det ett team som består av Victoria, Jasmine, Alex och Martin. De vill se varandra som de sista fyra i huset vilket de har pratat om flera gånger. Så Amilias ”team” är i underläge. Hon lär ryka så snart produktionen inte ger henne fördelar i tävlingar.
Sami verkade trivas i S1 med Victoria, Lennie och Martin. Har inte sett honom skratta och chilla så på länge. Glasman förstör för Sami. Kan inte förstå varför ni som påstår er vara Samis fans inte inser det? Jag skrev det sist Glasman paktade, att jag visste det skulle drabba Rainbow hårt och hade rätt. Alla på Instagram och Facebook tycker de är en bitter grupp som inte unnar andra glädje.
Börjar misstänka att alla som tror att Sami kommer lämna utan Glasman och hela tiden vill ha kvar Glasman är hans fans - inte Samis.
Men alla röstar på vem de vill när/om vi får tillfälle. För verkar inte som vi kan enas mellan Julia och Glasman.