2020-03-20, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Är det någon i Rainbow vi ska rädda så är det Julia! Glasman har sabbat hela gruppen och ska ut, då hoppas jag på att Rainbow OG kommer försonas och frodas
Juden har större stöd än jullan tyvärr kan bli knivigt
2020-03-20, 10:57
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Kan inte Victoria låta Martin vara någon gång?
Att han inte ger henne en skalle, fattar inte hur han orkar med klängapan.
2020-03-20, 10:58
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Kan inte Victoria låta Martin vara någon gång?

Hoppas innerligt att Victoria och Jasmine börjar bråka om Martin. Om Alex åker är chansen stor tror jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?
Nej jag är med dig. Jag har sagt det tidigare så det är inget nytt men tycker verkligen han drar ned Samis humör och det märks väldigt tydligt nu. Han skulle direkt samla ihop Julia, Sami ich Frida för att diskutera taktik inför talen. Han var irriterad när Sami inte kom direkt utan var kvar och skojjade med de andra. Sen är det roligt han fortfarande tror de har Martin på sin sida när Martin hade räddat Alex/Lennie före Glasman.

Nu har Sami suttit och skrattat och haft kul i S1 och Glasman verkar inte glad. Han vill väl Sami ska sitta och vara nervös och tyst med honom.
Nej, vill ha kvar Julia! Glasman får ryka för min del han har lett till Rainbows fall. Förlåt om någon av Glasmans fans härinne blir upprörda men det ser vem som helst.
Medlem
Om man tänker efter lite nu, glasman fucka upp sig helt förra veckan, hade han inte gjort så mot jasse så hade..
Martin jasse sami frida röstat på glasman
Istället skicka han 2 medspelare till Alex och Victoria
2020-03-20, 10:59
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vem ska du rösta på ifall de står mot varandra?

Jobbig sits men jag räddar hellre Julia. Du?
Får hoppas att det inte blir så att de står mot varandra!

Edit: såg nu att du vill ha kvar Julia
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Julia borde alltid räddas framför glasman
Självklart! Som sagt får Glasman gärna ryka då blir Sami mer älskvärd hos alla tittare, inte bara vi på Flashback, och han kommer öka chanserna att vinna. Med Glasman minskar chanserna.
Medlem
Tror att Sami kan blomma ut ännu mer om Glasman åker.
2020-03-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Jobbig sits men jag räddar hellre Julia. Du?
Får hoppas att det inte blir så att de står mot varandra!
Ja alltid Julia!
Medlem
Citat:
Nej jag är med dig. Jag har sagt det tidigare så det är inget nytt men tycker verkligen han drar ned Samis humör och det märks väldigt tydligt nu. Han skulle direkt samla ihop Julia, Sami ich Frida för att diskutera taktik inför talen. Han var irriterad när Sami inte kom direkt utan var kvar och skojjade med de andra. Sen är det roligt han fortfarande tror de har Martin på sin sida när Martin hade räddat Alex/Lennie före Glasman.

Nu har Sami suttit och skrattat och haft kul i S1 och Glasman verkar inte glad. Han vill väl Sami ska sitta och vara nervös och tyst med honom.
Nej, vill ha kvar Julia! Glasman får ryka för min del han har lett till Rainbows fall. Förlåt om någon av Glasmans fans härinne blir upprörda men det ser vem som helst.

+1
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tror att Sami kan blomma ut ännu mer om Glasman åker.

Om inte Sami lämnar. Risken är 50/50 skulle jag säga.
2020-03-20, 11:01
Medlem
Citat:

Du har så rätt. 100%. Tror det kommer visa sig mer och mer. Sami sade ju dessutom igår att ”men det är ju det enda vi gör” angående pakter och insåg att hans riktiga jag kvävs av Glasman och att han sjunker till en lägre nivå.
Underbart att Sami har roligt med alla andra istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in