Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven4
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?
Nej jag är med dig. Jag har sagt det tidigare så det är inget nytt men tycker verkligen han drar ned Samis humör och det märks väldigt tydligt nu. Han skulle direkt samla ihop Julia, Sami ich Frida för att diskutera taktik inför talen. Han var irriterad när Sami inte kom direkt utan var kvar och skojjade med de andra. Sen är det roligt han fortfarande tror de har Martin på sin sida när Martin hade räddat Alex/Lennie före Glasman.
Nu har Sami suttit och skrattat och haft kul i S1 och Glasman verkar inte glad. Han vill väl Sami ska sitta och vara nervös och tyst med honom.
Nej, vill ha kvar Julia! Glasman får ryka för min del han har lett till Rainbows fall. Förlåt om någon av Glasmans fans härinne blir upprörda men det ser vem som helst.