2020-03-20, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Då skulle du sett henne under Antys tid. Det var verkligen under all kritik.
Mmm. Jag har hängt med nästan från början, är fortfarande förvånad över hur jävla körd hon är.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jodå. Jag använder öronproppar och de funkar as bra när det kommer till folk som snarkar. Jag har ju folk som snarkar väldigt högt nog samma nivå som alex men öronproppar räddar min sömn.

Fast de får de små billiga propparna. Det finns lyxigare varianter som är stenbra. Varför skall Jassa få melatonin för?
Medlem
För att konstatera folkets oförståeliga kärlek till jassa som grundas utifrån att:

På dagarna vill folket se en kamera*** person som skriker och snackar skit.

I tävlingarna vill folket se en person som förlorar/flamsar bort tävlingar och drar ner det lag hon befinner sig i.

Efter immunitet vill folket se en person som skriker ännu mer, får hybris och snackar skit.

På nätterna vill folket se en person som smaskar/gottar sig i sängen och väcker obehag hos övriga sovrumsdeltagare.

På nattetid vill även folk se en person som dränker mackor i sylt och slickar av ost-och smörknivar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jodå. Jag använder öronproppar och de funkar as bra när det kommer till folk som snarkar. Jag har ju folk som snarkar väldigt högt nog samma nivå som alex men öronproppar räddar min sömn.

Villen modell/färg?
Jag har sovit med öronproppar under cirka 15års tid.
Inte en natt har gått utan öronproppar.

Alla jag använt mig utav läcker ljud även om jag sätter i dom korrekt.

Sen är det väl olika känsligheter som spelar in.
Tex. prat eller dånande ljud stör mig inte medan borrmaskiner eller snarkande gör mig totalt vansinnig trots med öronpropparna i.
2020-03-20, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fast de får de små billiga propparna. Det finns lyxigare varianter som är stenbra. Varför skall Jassa få melatonin för?

Melatonin är väl till för att hon ska sova/somna gött.
2020-03-20, 00:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ja men varför inte, skicka han till ett hotell medans vi håller på, hotellfrulle på det också.

Skicka in bara griskött att äta och bara produkter fulla med laktos. Förbjud dessutom kaninmat. Bara griskött som gäller. Ingen djävla särbehandling för nån djävel.
2020-03-20, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
För att konstatera folkets oförståeliga kärlek till jassa som grundas utifrån att:

I tävlingarna vill folket se en person som förlorar/flamsar bort tävlingar och drar ner det lag hon befinner sig i.

Efter immunitet vill folket se en person som skriker ännu mer, får hybris och snackar skit.

På nätterna vill folket se en person som smaskar/gottar sig i sängen och väcker obehag hos övriga sovrumsdeltagare.

På nattetid vill även folk se en person som dränker mackor i sylt och slickar av ost-och smörknivar.

+1
2020-03-20, 01:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Melatonin är väl till för att hon ska sova/somna gött.

Jovisst, och annexet är också till för god sömn.
2020-03-20, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Jasmine skulle jag köra lite fint med slicka fitta bita bröst mage och riktigt älska med... medans Martin sitter fastbunden och tittar på och efter mig ska det komma ett helt jävla rugbylag och bara krocka sönder fittan på henne totalt.
Tror faktiskt att det är väldigt få av oss i den här tråden som är intresserade av dina perversa sexfantasier.
Du får nog hitta en annan platform för att få utlopp för dina sjuka tankar.
Eller söka hjälp någonstans.
2020-03-20, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ja men varför inte, skicka han till ett hotell medans vi håller på, hotellfrulle på det också.

Skicka Jassa o Martin till ett eget knullrum istället.

Så många fördelar och privilegium som
Blåvalen och Rimmet fått, så är vi alla eniga om att Sami-pojken förtjänat 2 lugna nätter
2020-03-20, 01:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

Fistfuck, kunde inte sagt det bättre
2020-03-20, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Tror faktiskt att det är väldigt få av oss i den här tråden som är intresserade av dina perversa sexfantasier.
Du får nog hitta en annan platform för att få utlopp för dina sjuka tankar.
Eller söka hjälp någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in