2020-03-19, 19:43
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag kan tycka att det är mycket värre beteende från FB-medlemmar som skriver här med diverse öknamn och hemska saker om BB-deltagarna än att Jass röstar på SD.
Eller att deltagare kallar tjej Hora, Hund, en svart för Apa.m.m listan går att göra lång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Väx upp. Tror du att BB kommer ta bort hennes immunitet för att du spammar det eller? Incel.
Nej men dra ner hennes oförtjänta popularitet!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Faktum är att två tredjedelar av de som röstar på SD är invandrare.
Där överdrev du nog en smula.. men självklart är alla röster välkomna!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Omgggg skrev att jassa är SD på bbs insta, de tog bort den.

SPAMMAAAA

SD är det överlägset största partiet på Flashback.
Efter Sami blev nu Jassa min favorit, bara för hon röstar på SD.
Tänk dig själv vad en lång blond söt tjej får utstå för trakasserier från blattar.
2020-03-19, 19:44
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia o glasjuden pratar om att lämna. värdelösa jävla människor. bra casting återigen
Det borde inte vara tillåtet att sitta och dalta i dagar om man ska lämna eller inte. Detta är ett program för oss som kostar pengar, inte en jävla semester för deltagarna.

Det är bara att skicka ut dem och slänga in några roliga karaktärer.
Medlem
icons avatar
Man hör Fridas bikt i kökskameran.
Medlem
Hör hela Fridas bikt just nu i kökskameran

Hon sa att Amilia har pratat med henne men att det ej rörde något i huset utan på utsidan men hon gick inte in mer i detalj om vad det kunde vara.
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag gissar att det finns en korrelation mellan att hålla på kommunisten Glasman och tycka att det är oerhört upprörande att inte Jasmine hatar dödsknarkarnazistiska SD.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det brukar vara på fredagar, men det är ju de som är immuna som tävlar om den så egentligen borde två till bli immuna innan de kör makttävlingen. Kanske immunitetstävlingar i morgon och en makttävling på lördag..?

BB lägger ju ut dagsschemat på förmiddagen samma dag, innan dess vet ingen någonting.

Tack för svaret. Extremt svårt att få ett svar när bara spammare ockuperar tråden under dagen. Svårt att fundera ut en plan då.
2020-03-19, 19:45
Medlem
Har Lennie och mergim tappat känslor för varann eller har dom bara knullat färdigt ?
Medlem
Tror fler inte går till jassas försvar om folk skulle skriva typ ”åh nu har jag börjat gilla jassa för jag upptäckt att hon röstar SD”

DET skulle störa folk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
SD är det överlägset största partiet på Flashback.
Efter Sami blev nu Jassa min favorit, bara för hon röstar på SD.
Tänk dig själv vad en lång blond söt tjej får utstå för trakasserier från blattar.

Hon var min favorit med tills hon visade sina horiga ludertendenser och satt och gulla med och pussa andra snubbar, låter sig smekas på låren av andra snubbar inför martin osv.

Finns inga ursäkter för det, luder före SDare i mina ögon.

Bränn häxan på bål

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in