Citat:
God kväll.
Jag låg i badet och då ploppade en tanke upp.
Hanna har ju sagt följande i förhör, typ:
- Lena berättade för mig att dom har haft sex precis överallt hemma hos Stefan, och varje gång så blöder hon när hon har sex. Så ni kommer absolut att hitta blod hos Stefan.
Typ nåt sånt har hon sagt.....
Nu är det ju dags att förhöra alla vittnen och då kan det ju bli hel-fel för Hanna.
Jag har inte kör-schemat framför mig, men om jag minns rätt så är Hannas förhör hyfsat i slutet. Det innebär att många av dom gubbarna som Lena har haft sex med vittnar innan Hanna. Alla dom gubbarna vittnar ju om att Lena INTE blödde när hon hade sex. Dom kommer en efter en intyga att Lena inte blödde, och sen när det är Hannas tur att vittna så måste ju hon stå fast vid sin utsaga att Lena blödde visst. Risken finns ju att Hanna totalt gör bort sig själv... Gud så kul.!!
Ja ja.. Det var vad jag tänkte på i badet.
Jag låg i badet och då ploppade en tanke upp.
Hanna har ju sagt följande i förhör, typ:
- Lena berättade för mig att dom har haft sex precis överallt hemma hos Stefan, och varje gång så blöder hon när hon har sex. Så ni kommer absolut att hitta blod hos Stefan.
Typ nåt sånt har hon sagt.....
Nu är det ju dags att förhöra alla vittnen och då kan det ju bli hel-fel för Hanna.
Jag har inte kör-schemat framför mig, men om jag minns rätt så är Hannas förhör hyfsat i slutet. Det innebär att många av dom gubbarna som Lena har haft sex med vittnar innan Hanna. Alla dom gubbarna vittnar ju om att Lena INTE blödde när hon hade sex. Dom kommer en efter en intyga att Lena inte blödde, och sen när det är Hannas tur att vittna så måste ju hon stå fast vid sin utsaga att Lena blödde visst. Risken finns ju att Hanna totalt gör bort sig själv... Gud så kul.!!
Ja ja.. Det var vad jag tänkte på i badet.
Ja, det blir ännu en detalj som HD fabulerar om för att skydda SD/sig själv. HD och SD har pratat ihop sig om denna detalj tror jag.
Det är så många frågetecken kring HD att det nästan är övermäktigt.
När det gäller HD:s uppträdande i förhören så framgår det så tydligt att hon inte medverkar. Hur ska HD kunna fortsätta med sitt liv efter rättegången? Oavsett utgången och ev. efterbörd.
Att HD inte fattar att hennes liv är förstört i och med att hon inte samarbetar med polisen. Det kommer förfölja henne för alltid oavsett vad hon tar sig för. Misstankar om ev. inblandning, planläggning m.m. kommer många ha i tanken som förklaring till varför hon inte svarar på frågorna i förhören. Det finns liksom ingen annan rationell tanke som förklaring.
Vem kommer vilja ha henne som kollega på jobbet? Vem vill ha henne som granne? Vem vill/vågar knyta band till henne i framtiden? Hur långt ner i träsket med psykisk ohälsa kommer det ta henne i slutändan?