2020-03-12, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentastenmur
Det där är löst sedan länge. Försök hitta någon ur det där gänget.

Sluta svamla, har du ingen koll?

Grabbarna syns dagligen.
Citera
2020-03-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyWhiteBoy

Grabbarna syns dagligen.

Va?
Stämmer inte det han sa att de är borta från jordens yta?
Citera
2020-03-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyWhiteBoy

Grabbarna syns dagligen.

Du drömmer dagdrömmar ofta va?
Citera
2020-03-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Du drömmer dagdrömmar ofta va?
Tydligen då jag senast igår såg ett par av särpöjkarna i centrum.

Dagdrömmer du själv ofta?
Citera
2020-03-23, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Va?
Stämmer inte det han sa att de är borta från jordens yta?

Jo men visst ungefär som att hus har brunnit osv osv
Citera
2020-03-23, 16:24
Medlem
(FB) Kvinna rånad på sin bil, två män gripna för grovt rån/vapenbrott, Borlänge 2020-03-20

Enligt uppgift handlar detta om Niklas Gustafsson från HA Uppsala. Rånat en gravid kvinna på hennes bil under pistolhot. Verkar ju vara en stabil kille, NOT.
Citera
2020-03-23, 20:44
Medlem
Följande publicerades 2012 Av annan flashback användare om Niklas Gustafsson, därav stavningen. Det stämmer dock inte att han var med i RD, resterande är korrekt.

”historien om nikls gusavsson HAMC eskilstuna.
han gick med i reddevils mc i falun men efter ett tag så ville han gå över till bmc.
han fick kontakt med solidos mc i gävle och bmc i ludvika. han förråde då den rödvita världen
och lurade en fullvärdig reddevils medlem i en fälla varpå bmcs president (patrik huisman) stod
och pissade på den nedlagna reddevils medlemen och hans väst som han hade på sig. ryktet säger
också att bmc hade fotat detta och det var upphängt i deras medlems avd i deras lokal.
niklas gustavsson bler efter detta medlem i solidos och skryter om hur han var med och pissade på
rödvita färger och att dom är bara pissluffare. efter ett tag går han in i bmc och bler
fullvärdig medlem, då kommer det fula papper fram på honom, så fula att han kastas ut ur bmc.
då går han tillbaks till klubben han tidigare förrått och förnedrat och dom tar emot honom(!).
här är det ju hur tydlit som hällst att HA tar vad som hällst och att niklas hällre vill vara bmc
men fick ta det sämre alternativet. han har ju tidigare förnedra och förrått HA, och inte som fiende
som krigat utan innifrån dom rödvita hur kan dom tolerera det? det är även han som bjudit in golbögarna
staf*fan käl*viks mfl in till HA eskilstuna och sedemera rawc. ser bra ut för utvecklingen!”
Citera
2020-03-24, 15:15
Medlem
Bil började brinna i tullen – misstänkt Hells Angels-koppling
30 sekunder efter att Tullverket stoppat en bil i Helsingborg för fordonskontroll började bilen brinna och totalförstördes. Senare visade det sig att en av personerna i bilen har stark anknytning till Hells Angels, och brukar göra resor med 60-80 kilo cannabis för organisationens räkning, rapporterar Nyhetsbyrån Sirén.

Tullverket vet inte om det fanns narkotika i bilen. Men det anses möjligt att branden var anlagd i syfte att förstöra bevis.
Citera
2020-04-03, 21:00
Medlem
Citat:
Hej!

Jag undrar vad som hände efter att några småtöntar, sköt loss på hells angels i gbg, jag har inte hört om någon hämnd, nån som vet nåt?

Var väl inga småtöntar, däremot är det unga killar med där. De var ju tillräckligt tuffa i vart fall för att ge sig på HA. 435 gänget i Mölnlycke. Finns en tråd på Flashback om dem. Har inte hänt ett skit.
Senast redigerad av Christianbadass 2020-04-03 kl. 21:34.
Citera
2020-04-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Var väl inga småtöntar, däremot är det unga killar med där. De var ju tillräckligt tuffa i vart fall för att ge sig på HA. 435 gänget i Mölnlycke. Finns en tråd på Flashback om dem. Har inte hänt ett skit.

o fan vet du varför det inte har hänt någonting, jag menar det är trots allt hells angels!
Citera
2020-04-05, 04:57
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
o fan vet du varför det inte har hänt någonting, jag menar det är trots allt hells angels!
Fast jo hells angels vek ner sig för dessa små pundarna och dom har inte ens hämnats fastän det gått 1 år, skämmigt som fan för en sådan stor mcklubb!! Sen kan ni hells angels fanboys säga vad ni vill om den saken, P.S. jag bryr mig inte ett jäkla dugg om jonkargänget 435 mölnlycke heller för den delen
Senast redigerad av bjornesmagasin2 2020-04-05 kl. 04:59.
Citera
2020-04-05, 20:14
Medlem
Citat:

Tiden har nog sprungit förbi dem. Finns en massa kriminella grupperingar i storstäderna med betydligt större våldskapital. Finns det någon som tror att de som är inblandade i gängskjutningarna i förorterna är rädda för HA?

Bandidos hade ju ett krig mot gäng i förorterna i Göteborg som slutade med en förnedrande förlust.

Fått intrycket överlag att det mest är svenskar som är rädda för HA. Vi har gått från fruktat krigarfolk till ett av de mesigaste i Europa.

Var ju betydligt enklare för i tiden när man inte hade skjutvapen i så stor utsträckning utan det räckte att vara stor och stark (vilket långt ifrån alla i HA är även om det finns vissa starka).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in