Citat:
Ursprungligen postat av
uncommon-name
Var detta inget som ni andra kunde uppfatta hos LW..?
Tyckte du skrev längre bak i tråden att du "cachade" med henne och C*jo - men det kanske inte var i närtid eller speciellt ofta som du gjorde det..? Tänkte om du fick nån känsla av hur hon var?
Ursäkta om jag blandar ihop dig med nån annan om det inte stämmer. Rätta mig i så fall

Jo det var jag och min fru som gjorde det ,ofta ihop med cajjo:s fru som är ifrån ett liknande land som LW var ,och cajjos dotter var oftast med på ett hörn ,eftersom hon gillar att cacha med sin mor och far .
Mycket trevlig sport måste jag inflika ,spännande att leta burkar och alltid en eller annan geocachare i faggorna, när man strövar i skog och mark ,eller på stadsvandring som man kunde ta en stunds snack med, om väder och vind eller om någon speciell kul gömma.
När det gällde LW som cachandes profil så var hon glad ,hade självförtroendet på topp ,alltid på gång efter skatter ,i ur och skur ! Väldigt mån om att alla skulle ha en rolig dag .
Såg inga tendenser till att hon lät sig övervinnas eller påhoppas ,utan hon körde raka rör i rättvisans tecken .