2020-03-19, 12:13
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Har heller inte sett annat än "nattis" i alla tjatiga chattar mellan SD/LW (hur orkar dom?).

"Sov gott" är ganska vanligt förekommande i dödsannonser.

Precis!
Den enda gången han(hon?) skrev just den frasen
Det var nog hans farväl.
Citera
2020-03-19, 12:16
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Ja. SD, Beholder och Tom*y.

Vad har Tom*y för efternamn ?
Citera
2020-03-19, 12:20
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Vad har Tom*y för efternamn ?

The*oren.
Citera
2020-03-19, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Om du hade varit mer uppmärksam innan du slängde dig på tangenterna så kallades hon Porrpastorn av grannar enl, polisen. Det är väl inte så konstigt om ryktet går om en pastor (i en liten håla som Hjärsta) knullar huller om buller med gifta som ogifta snubbar som dessutom umgås med varandra?

Epitetet Porrpastorn gav verklighete henne och inte avvisade älskare eller avundsjuka kvinnor...
Varför du citerar ett tre veckor gammalt inlägg fattar jag inte. Och om DU varit uppmärksam så ser du också att det jag skrev var rakt av citerat ur fupen. Du behöver inte försöka förklara för mig - alla vet att du har ett ont öga till denna döda kvinna av nån orsak. Har du inte fått ligga på ett par år - är det därför du varit så sur och grinig hela tråden igenom? Men det är klart förståeligt i så fall.

Att Lena var het på gröten beror säkert på att hon var i stort behov av bekräftelse - hon fick detta genom männen. Det är inte ovanligt att vissa människor tror att sex ger bekräftelse. Det blev hennes död att hon fastnade för en kille som inte drog sig för att döda.
Citera
2020-03-19, 12:25
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Kan du inte läsa innantill?
Det står inte att hon har sparat i 1,5-2 år.
Det står att hon inte tittat i mappen på 1,5-2 år.
Om det är info hon sparat under en dag, en vecka eller 5 år framgår inte.
Du förvrider det mesta av den information som finns.

Du har rätt jag var otydlig till hennes fördel. Samlingen av "bevis" fanns redan 2012 då hon senast tittade i mappen..

Eftersom loggen togs från Lenas samsung 2014-11-08 och hon inte tittat i mappen på 1,5 - 2 år så landar vvi runt 2012. Efersom den var 40 st "bevis" på hur illa S betett sig så bör dom kommit i rask följd.

Vilket visar att Lena redan i inledningen bråkade om och sparade djävulskap hon upplevde S utsatt henne för.

Det visar också att det med stor sannolikhet det var fulknullandet med S som var orsaken till skilsmässan med UW. Såtillvida vi sätter tilltro till Lenas egna ord om att det var 1,5 - 2 år innan 2014.

Citat: "Hade en dold mapp i telefonen. I den skrev jag tidigare upp "bevis" mot dig. Tillfällen då du varit oärlig. Har inte tittat i den mappen på 1,5- 2 år kanske. Kom att tänka på den i USA. Där fanns 40 noteringar. Läste bara det första. Tig bort skiten. Gjorde för ont"

Kontrollera gärna själv i:
Akbilaga 164 It-protokoll LW del C sid 491 (Ur Lenas Samsung)

Är det någon som minns när UW/LW skilde sig och när HD/SD gifte sig ?
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-19 kl. 12:36.
Citera
2020-03-19, 12:27
Medlem
landbandys avatar
Citat:
The*oren.

Tack glouriouslife .
Citera
2020-03-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ja, det hade han berättat och det hade LW
redan berättat för polisen samtidigt som
hon gjorde misshandelsanmälan.
Inlägget jag svarade på (Reviews inlägg idag kl 10.15)

"20 febr -17 LW: Jag menar att ditt liv är en lögn. Och om jag avslöjar den dödar du först mina barn sen mig".

Inlägget hade ytterligare en mening från samma datum.. orkar inte skriva hela.

Jag har för mig att misshandelsanmälan gjordes senare... om så är fallet hade alltså inte LW avslöjat för polisen om SD:s hot mot sin familj.

Så... jag vidhåller att du inte kan veta vad LW syftade på vid det tillfället.
Citera
2020-03-19, 12:30
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ja. SD, Beholder och Tom*y.

Tack.
Har just letat mej fram till rapport från NFC, aktbilaga 160, men det gick ju fortare när du serverade svaret.

Det jag tänker är att:
1) SD visste vi ju.
2) Beholder är väl den hon var mycket intresserad av och även ville dela tält med när de åkte till Norge. Så det är väl inte särskilt uppseendeväckande.
3) Återstår då Tom*y som sticker ut lite.

Vad är det man säger? En svala gör ingen sommar.
Citera
2020-03-19, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Men i det dokumentet från idag som du la ut, där står hon som försvarets vittne. Alla får ju självklart höras av både åklagare och försvar löpande, antar jag? Men hon står uppställd bland försvarets vittnen. Inte åklagarens.

#TeamÅsaHiding
Hanna D ska vittna för åklagaren även den dagen hon är kallad av försvaret. Hon skulle ha vittnat vid två tillfällen men rätten ändrade det till den dag försvaret hade kallat henne.
Har fått det bekräftat av.

Erika Karlsson
Domstolshandläggare, Avdelning 2, Örebro tingsrätt
019-16 63 00 • orebro.tingsratt@dom.se • Örebro tingsrätts webbplats
Citera
2020-03-19, 12:33
Medlem
landbandys avatar
Hela den här historien är så otroligt otrevlig .
Kan inte förstå varför hon hängde kvar vid honom med alla dessa hot ?
Var fanns det något av omsorg i detta ?
Nada!

Var hon typ ”yrkesskadad ”?
Menar ; att hon var upplärd som präst ; att ALLTID ha en förlåtande attityd ....på gränsen till idioti kan man tycka ...

Som när en med katolsk tro går till prästen och biktar sig och prästen säger Ave Maria tre gånger så är allt förlåtet ...till och med mord ....antar jag ???
Hmm ?

(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-03-19 kl. 12:50.
Citera
2020-03-19, 12:49
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Inlägget jag svarade på (Reviews inlägg idag kl 10.15)

"20 febr -17 LW: Jag menar att ditt liv är en lögn. Och om jag avslöjar den dödar du först mina barn sen mig".

Inlägget hade ytterligare en mening från samma datum.. orkar inte skriva hela.

Jag har för mig att misshandelsanmälan gjordes senare... om så är fallet hade alltså inte LW avslöjat för polisen om SD:s hot mot sin familj.

Så... jag vidhåller att du inte kan veta vad LW syftade på vid det tillfället.

Misshandelsanmälan gjordes på LWs
födelsedag 10 januari 2017.

Efter att HD avslöjade deras affär så finns
det inte några mer dokumenterade hot
från SD.

LW fortsätter dock att tjata om att SDs och
HDs äktenskap är en lögn.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-03-19 kl. 12:54.
Citera
2020-03-19, 12:50
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Varför du citerar ett tre veckor gammalt inlägg fattar jag inte. Och om DU varit uppmärksam så ser du också att det jag skrev var rakt av citerat ur fupen. Du behöver inte försöka förklara för mig - alla vet att du har ett ont öga till denna döda kvinna av nån orsak. Har du inte fått ligga på ett par år - är det därför du varit så sur och grinig hela tråden igenom? Men det är klart förståeligt i så fall.

Att Lena var het på gröten beror säkert på att hon var i stort behov av bekräftelse - hon fick detta genom männen. Det är inte ovanligt att vissa människor tror att sex ger bekräftelse. Det blev hennes död att hon fastnade för en kille som inte drog sig för att döda.

Du förstår, jag citerade ett gammalt inlägg av dig för att det undrades om var epitetet Porrpastorn kom ifrån. Ditt OffT trams fövr, svarar jag inte på.

Men du får till läxa att begrunda vilket jäkla liv det varit på dig och dina förbittrade väninnor om Lena varit en man.

#TeamSanningen
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-19 kl. 13:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in