Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Nej, hur skulle Hiding & Johansson kunna göra det, hela upplägget från start har ju varit "våld i nära relation" så att de plötsligt skulle öppna sina ögon och se klart på fallet är helt osannolikt, vi ska ju t.ex genomlida genushäxan från Göteborg vittnesmål som "expert", det lär väl bli en upplevelse antar jag speciellt när man har läst FUP.
Hiding & Johansson har enligt mig gjort MGK helt och hållet skottsäker, när rättegångarna mot MGM är över så är det över med allt.
Jag hoppas och tror att dom plockar in henne, i alla fall.
Man kan inte förbise hennes förhör. Man kan inte förbise hennes "storstädning". Man kan inte förbise hennes lögner om Lenas blödande. Man kan inte förbise Hennes skyddande av Stefan. Man kan heller inte förbise hennes otroligt korkade beslut om att prata om Lenas försvinnande innan det var känt.
Hanna har skyddat Stefan, och jag hoppas verkligen att Hiding och Johansson plockar henne för det, efter att denna soppan är upp-äten och ut-sketen.
Om inte annat så får jag skicka ett nytt mail till Åsa och "påminna henne".......
(Vem är genushäxan från gbg?... måste ha missat henne)