2020-03-19, 11:37
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Du kan omöjligt veta om LW hade något ytterligare på honom.

Det har jag inte påstått heller.

Men det de tjafsar om är att hon hotar
att berätta för HD för att tvinga fram en
skilsmässa så att hon ska få SD för sig
själv.

Det vill inte SD så då hotar han henne.
Citera
2020-03-19, 11:41
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Kanske av visst värde.. Lena beskriver att hon redan 2014 i minst 1,5- 2 (2012?) år sparat 40 st "bevis" om hur hur oärlig SD varit mot henne. Det indikerar hon kände sig sviken redan i inledningen av deras relation.

..

Akbilaga 164 It-protokoll LW del C sid 491 (Ur Lenas Samsung)
Tyvärr går det inte kopiera från denna Aktbilaga..
Kan du inte läsa innantill?
Det står inte att hon har sparat i 1,5-2 år.
Det står att hon inte tittat i mappen på 1,5-2 år.
Om det är info hon sparat under en dag, en vecka eller 5 år framgår inte.
Du förvrider det mesta av den information som finns.
Citera
2020-03-19, 11:51
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ja, den känns onödigt volymös. Man hade nog kunnat skala ner den till hälften utan att försvaga styrkan i åtalet.
Fast vilka delar skulle man då ta bort tänker du? Det kan ju vara så att själva poängen med en sådan här enorm fup är just att materialet skall bli oöverskådligt och svårt att få grepp om. Hade man gjort en mer normal fup så hade kanske någon kunnat säga: "Jag har läst hela fupen, och det finns ingenting objektivt där som talar för att SD är gärningsmannen". Om man döljer kejsaren under en presenning så kan åtminstone ingen med säkerhet säga att han saknar kläder.
Citera
2020-03-19, 11:54
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Kan det vara Lenas mängder av porrbilder/filmer som föranledde epitetet Porr-Pastorn?
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Kallades hon för det innan mordet?

Av vilka?
Jag känner bara till att en av SD:s polispolare kallade henne för det och det verkar som om han försökte sprida och införa det namnet.
Eller har du hört det från någon annan också?
Citera
2020-03-19, 11:56
Medlem
Citat:
Det har jag inte påstått heller.

Men det de tjafsar om är att hon hotar
att berätta för HD för att tvinga fram en
skilsmässa så att hon ska få SD för sig
själv.

Det vill inte SD så då hotar han henne.
Du skrev "LW menar"... som sagt du kan inte veta om det ev finns något ytterligare som LW syftar på som SD ev har avslöjat för henne.

Kanske något kom fram när han tydde sig till LW när HD var sjuk, kan ha varit att han berättat för LW om de mörka tankarna att ta familjen av daga.
Citera
2020-03-19, 11:58
Medlem
StudebakerHog666s avatar
371/1092

LW snackar med P*ontus G*unnarsson på WhatsApp:
Hon räknar här upp ett antal män, och skriver "...Jag ligger inte med dem men jag har mer eller mindre tät kontakt med flera av dem..."

Och det verkar, för mej, helt rimligt, trovärdigt och inte ett dugg konstigt ffa med tanke på hennes hobby och allt överskuggande intresse.
Kanske bäst att förtydliga att jag med "hobby" menar GC så att inte någon genast misstolkar innebörden i ordet.
Citera
2020-03-19, 11:58
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Du skrev "LW menar"... som sagt du kan inte veta om det ev finns något ytterligare som LW syftar på som SD ev har avslöjat för henne.

Kanske något kom fram när han tydde sig till LW när HD var sjuk, kan ha varit att han berättat för LW om de mörka tankarna att ta familjen av daga.

Ja, det hade han berättat och det hade LW
redan berättat för polisen samtidigt som
hon gjorde misshandelsanmälan.
Citera
2020-03-19, 12:00
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
371/1092

LW snackar med P*ontus G*unnarsson på WhatsApp:
Hon räknar här upp ett antal män, och skriver "...Jag ligger inte med dem men jag har mer eller mindre tät kontakt med flera av dem..."

Och det verkar, för mej, helt rimligt, trovärdigt och inte ett dugg konstigt ffa med tanke på hennes hobby och allt överskuggande intresse.
Kanske bäst att förtydliga att jag med "hobby" menar GC så att inte någon genast misstolkar innebörden i ordet.

Och ändå så hade hon sperma från tre av
dem i sina otvättade trosor...
Senast redigerad av gloriouslife 2020-03-19 kl. 12:13.
Citera
2020-03-19, 12:02
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Och ändå så hade hon sperma från tre av
dem i sina otvättade trosor...
Nu kommer jag inte ihåg vilka tre.
Är de identifierade?
Citera
2020-03-19, 12:02
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Wow, vad han snappar totalt på ett ögonblick där. Säger en hel del om honom och det var mycket mer talande(!) att verkligen höra samtalet snarare än att bara se det nedtecknat och transkriberat.

Citat:
"Du beter dig som ett jävla svin. Du är en sjuk människa. Jag önskar dig, just nu, all olycka..."
"Du kommer allt närmare att jag verkställer mina hot i förebyggande syfte. SJUKA JÄVLA MÄNNISKA. JAG HATAR DIG L*ENA W*ESSTRÖM. JAG HATAR DIG."

Javisst kan man förstå att han får spel. Han håller tillblaka länge, bara korta motvilliga ssvar.
Sen pang kommer det, allt på en gång. Agrundsdjupt. Okontrollerat. Uppdämt.
Så tror jag han fungerar. Och fungerade bakom bullerplanket den 14 maj 2018.
Citera
2020-03-19, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Nej, hur skulle Hiding & Johansson kunna göra det, hela upplägget från start har ju varit "våld i nära relation" så att de plötsligt skulle öppna sina ögon och se klart på fallet är helt osannolikt, vi ska ju t.ex genomlida genushäxan från Göteborg vittnesmål som "expert", det lär väl bli en upplevelse antar jag speciellt när man har läst FUP.

Hiding & Johansson har enligt mig gjort MGK helt och hållet skottsäker, när rättegångarna mot MGM är över så är det över med allt.

Jag hoppas och tror att dom plockar in henne, i alla fall.
Man kan inte förbise hennes förhör. Man kan inte förbise hennes "storstädning". Man kan inte förbise hennes lögner om Lenas blödande. Man kan inte förbise Hennes skyddande av Stefan. Man kan heller inte förbise hennes otroligt korkade beslut om att prata om Lenas försvinnande innan det var känt.
Hanna har skyddat Stefan, och jag hoppas verkligen att Hiding och Johansson plockar henne för det, efter att denna soppan är upp-äten och ut-sketen.

Om inte annat så får jag skicka ett nytt mail till Åsa och "påminna henne".......

(Vem är genushäxan från gbg?... måste ha missat henne)
Senast redigerad av Krmkr 2020-03-19 kl. 12:16.
Citera
2020-03-19, 12:08
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Nu kommer jag inte ihåg vilka tre.
Är de identifierade?

Ja. SD, Beholder och Tom*y.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera