2020-03-19, 11:40
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Snart har Glasmans 2 timmar gått. Tror ni dom stoppar där?
Nice Avatar bild du fått till. Ser ut som Frida tar den framåt böjd. hehehe
2020-03-19, 11:41
Medlem
zzxxccvvs avatar
Stånk & stönman
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja tyvärr nu känns det rätt säkert hon får räddningen IGEN. Till och med Mergima har fått mer röster än Julia/Glaset. Tyckte verkligen Julia förtjänade detta efter hennes insats igår!

Nej Mergim är bara stark hos albanflickor och muslimska flickor i BB gruppen. De är inte många men skriker högt.
Bannlyst
Jag röstade kvar Glasman i cmoreappen och Lennie i TV4 appen 😷😷
2020-03-19, 11:42
Medlem
De bästa är ju ifall juden/julia räddas,dock tror jag jasse tar det, hon är värdelös på tävlingar så hon kan inte rädda sina kompisar i pinkroom. .men det är inte fy skam heller för vårat mål är bögrimmet/lennie/niggern
blir lennie räddad och vinner makt tar han ju mergim direkt.
Martin räddar alex

Drömscenario på måndag är att lennie står mot bögrim på måndag
tror lennie plockar bögrim.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kan tänka mig att ngn i produktionen fått COVID-19 och då måste dem testa alla i huset och det kan ta sin lilla tid tyvärr, Känslan är som jag sagt det är en TIDSFRÅGA innan dem bryter BB 2020 för detta virus som härjar oavsett hur än mycket du envisas att dem inte gör det!

Tror mer på att det är ett långt uppehåll för att dom ska få kolla hur läget är med deras familjer så att dom får en chans att avbryta om någon skulle ligga för döden låter mest logiskt.
Medlem
Citat:
Dem färdas hem samt det är 3skift på dem som sitter i produktionen!
Du kolla så förstår du oron Endemol som äger rättigheterna har redan stängt ned 2st LIVE produktioner och har koll på de övriga, Den Svenska har full koll på vad som sker utanför huset och som läget är nu i STHLM så är frågan mer när dem stänger ned och det är dags för dig att fatta ett och annat med detta virus!
Pfft ska man tro på en random användare på flashback, hell no.
de kommer inte stänga ner ett skit då skulle dom gjort det för flera dagar sen.
2020-03-19, 11:43
Bannlyst
Ska bli kul att höra deltagarna snacka om Coronaviruset efter infon 12:00 😷😷
2020-03-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa hade dragit sig ur teamet sedan länge för hon ville umgås med alla vilket alla redan gör.
men Jassa va inte med när Sami Jullan och Glasman pratade som grupp ens utan då va Jassa med dom i rosa rummet istället.
vilket gjorde att hon inte va helt 100 lojal till Rainbow och Rainbow vet inte vad Jassa säger till dom andra då.

Så jag tycker det va rätt av Rainbow.

Ok, tack - fattar hur du tänker
2020-03-19, 11:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Tror mer på att det är ett långt uppehåll för att dom ska få kolla hur läget är med deras familjer så att dom får en chans att avbryta om någon skulle ligga för döden låter mest logiskt.
Dem klipper det direkt om så sker inget annat och evakuerar ut dem som vill från Stockholm.....
2020-03-19, 11:46
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Dem färdas hem samt det är 3skift på dem som sitter i produktionen!
Du kolla så förstår du oron Endemol som äger rättigheterna har redan stängt ned 2st LIVE produktioner och har koll på de övriga, Den Svenska har full koll på vad som sker utanför huset och som läget är nu i STHLM så är frågan mer när dem stänger ned och det är dags för dig att fatta ett och annat med detta virus!
Tror du verkligen att dom kommer stänga ned BB 2020?
2020-03-19, 11:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De bästa är ju ifall juden/julia räddas,dock tror jag jasse tar det, hon är värdelös på tävlingar så hon kan inte rädda sina kompisar i pinkroom. .men det är inte fy skam heller för vårat mål är bögrimmet/lennie/niggern
blir lennie räddad och vinner makt tar han ju mergim direkt.
Martin räddar alex

Drömscenario på måndag är att lennie står mot bögrim på måndag
tror lennie plockar bögrim.

Det ända jag bryr mig om är att se Jassa inte ska bli räddad,
så hon plockas ner från rosa molnen.
Och kopplas i Stackel koppel och stringtrosor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in