2020-03-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det går inte rädda dubbellösa. Då kan man skita I alla tävlingar och vinna BB. Så fungerar det inte.

Precis!
Men har man följt med o sett hur produktionen skött allt åt helvete så skulle det inte förvåna mig ifall Mergim får nå slags hederspris att stanna kvar - mot alla odds.
2020-03-19, 15:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det stod ju i brevet att om man vägrade tävla, så hänger man löst?
Det är ju grymt orättvist om inte Alex och Daniel får tävla. Märkligt upplägg.

De kommer ju få tävla med Jassa och Lennie.
Sedan blir ju någon av de fyra immuna ikväll.
Sedan får man se vem som sitter mot Mergim på måndag.
Medlem
Hur gjorde julia på provet? Har svårt att se henne som allmänbildad.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
COACH! JAG MÅR INTE SÅ BRA O FÖRSÖKER BLICKA ENBART FRAMÅT MEN DET GÅR INTE HUR SKA JAG HITTA TILLBAKA TILL JULLAN 100% IGEN?

Min son,

Jullan har alltid gått sin egna väg. Hon skiter fullständigt i multiplikationstabellen, på mattelektionerna hade hon fullt upp med att busa <3

Jag kan glädja dig(oss) med att Jullan har stor chans att vinna röstningen idag. Är ett tight race mellan J&J.
2020-03-19, 15:26
Medlem
500 pers har röstat på jasmin i facebookgruppen, jag fattat inte vad folk ser i henne som är så roligt? De enda hon gör är, är att gå runt och ordbajsa och knulla med martin hur kul är det? Glasman gör ju underhållning
Medlem
10sekunders avatar
Kan fortfarande inte sluta titta på Jasmines förstörda hår Det skiftar mellan grått och grönt och jag tror inte det kommer tvättas ur, blekt hår blir jättelätt missfärgat. Det samma gäller Martin men han var smart och tog på sig en mössa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Amilia gillar inte Frida tror jag

Lenny blev ju råtänd av fridas fetbleka röv ett par fester tidigare.
Analia höll på att bryta ihop totalt
2020-03-19, 15:27
Medlem
Fyfan vad lätta frågor. Jag trodde att det skulle vara lite mer utmanande.
2020-03-19, 15:27
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Precis!
Men har man följt med o sett hur produktionen skött allt åt helvete så skulle det inte förvåna mig ifall Mergim får nå slags hederspris att stanna kvar - mot alla odds.

Det vore ju att skjuta sig själva i ryggen samt väldigt orättvist mot de som tävlar och de som tittar.
Man skall ju inte kunna vinna BB genom att bara ligga i sängen och skita I alla tävlingar under säsongen för att man har kompisar som räddar en hela tiden, dessutom dubbelt upp.
2020-03-19, 15:28
Medlem
00sjus avatar
Amilia : Keta (ketamin)
Sami : Det hade vart nice!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Lenny blev ju råtänd av fridas fetbleka röv ett par fester tidigare.
Analia höll på att bryta ihop totalt

Underbart ögonblick. Hela leken var fantastisk måste jag säga.
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobajjas
500 pers har röstat på jasmin i facebookgruppen, jag fattat inte vad folk ser i henne som är så roligt? De enda hon gör är, är att gå runt och ordbajsa och knulla med martin hur kul är det? Glasman gör ju underhållning
Att man kan digga ett skrikande sprutluder som jASS är för mig en gåta. Men det visar bara på vilka efterblivna människor det finns här i världen. Dom som diggar henne är antagligen efterblivna sprutluder dom med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in