2020-03-19, 11:33
Medlem
Jifers avatar
Har ni röstat på Julia nu då? Efter hennes prestation igår?
Hade Amilia och Glasman legat igår?
2020-03-19, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Hur fan kan folk rösta på Jasse? Har hon gjort någonting för att förtjäna en miljon kronor? Det enda hon gör är att hänga på Martin, sminka sig och prata strunt. Hon gör ingenting roligt, kommer inte med egna initiativ, suger på tävlingar och bidrar inte direkt med en skön stämning bland de andra.

hon vinklas på ett bra sätt i avsnitten vilket dem mesta som röstar kollar på vi på liven vet ju vilket jävla luder hon är
2020-03-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror jag löst gåtan varför alltför tycker Jasmine är en go tjej och Glasman en dryg jävel, handlar om intelligens man identifierar sig med de människor man är mest lik, förstår deras beteende och tankesätt. Så vi som röstar på Glasman och skulle haft en förbannat kväll med honom, intelligenta varelser.
Jasmineanhängare mindre intelligenta och skulle hånglat, skrikit sig genom en kväll.

Detta är så sant!!! Tyvärr är det samma inom politiken och vad man röstar på. Glasman är ganska äcklig och har hybris till och från men jag hade hellre umgåtts med honom på en utekväll tusen procent mer än Jasmine.
2020-03-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Gillade Jassa för hon är så jäkla snygg förut och va ganska chill tidigare.
Och ville ha henne kvar.
Men har fan ballat ur helt nu.
Stör mig på Jassa när hon vände sig mot sitt team och anslöt sig till Vickan och Alex.
Sen sitter hon och säger att hon inte vill vara i team samtidigt.
Hon spyr ur sig skit .m.m om Rainbow till rosa rummet
Jassa har tappat det och ska ut.
Hon har fått hybris när hon blev rädda flera gånger av tittarna,
och hon tror sig vara populär pga av det.
Jassa måste komma ner på jorden och inte bli räddad nu.
Egentligen bryr jag mig inte om att hon hr bytt team hit och dit för snart finns inga team kvar då BB själva har sagt denna del av tävlingen är i lag men sen blir det individuellt. Däremot har jag själv börjat inse hon faktiskt är onormalt intresserad av kamerorna. Däremot har hon IQ på 7 så kan också vara hon inte själv förstå hur skumt det framstår när hon stirrar in i kameror. Sen så tycker alla hon är sååå snäll men seriöst har ni sett hur hon snäser och beter sig bitchigt mot Martin varje gång han öppnar munnen? Han vågade inte hälla kallt vatten på henne i poolen igår (vilket de gjorde på alla) för han sa han vet hon kommer bli så sur på honom. Så Alex fick göra det för då visste Martin hon inte skulle grina.

Men nu ser det ju ut som att hon blir räddat igen, så hybrisen kommer leva vidare.
2020-03-19, 11:35
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jasse kommer räddas som vanligt, det kan man räkna ut med arslet!!!
inga tävlingar idag pga cancer corona uppehållet på 2 timmar, 30 min hade varit mer rimligare. jävla tjockis produktion
Vad är det för uppehåll som skall vara på 2 timmar?
2020-03-19, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja nu har vi helt splittrade och ludret får rösten.
Ja tyvärr nu känns det rätt säkert hon får räddningen IGEN. Till och med Mergima har fått mer röster än Julia/Glaset. Tyckte verkligen Julia förtjänade detta efter hennes insats igår!
2020-03-19, 11:36
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon vinklas på ett bra sätt i avsnitten vilket dem mesta som röstar kollar på vi på liven vet ju vilket jävla luder hon är

Nej, hon är inget luder men förtjänar verkligen inte immunitet. Förstår inte ni som kallar tjejerna för luder/hora osv att ni är de riktiga förlorarna? Är inte ens underhållande att läsa, kom med någonting bättre.
2020-03-19, 11:38
Medlem
Citat:
Nej, hon är inget luder men förtjänar verkligen inte immunitet. Förstår inte ni som kallar tjejerna för luder/hora osv att ni är de riktiga förlorarna? Är inte ens underhållande att läsa, kom med någonting bättre.
De är alltid samma personer som skriver det också. Incels kallar vi dom
2020-03-19, 11:39
Medlem
Citat:
Fattar inte heller luder kommentarerna. Speciellt mot Jassa som ser ut som och beter sig som en 8-åring. Får nästan peddo-vibbar när folk kallar henne för luder. Hon är ju den minst sexuella varelsen i huset som ”är oskuld” och ”aldrig hånglat”. Sjukt omoget att hålla på så, men är väl 12-åringarna som håller på. Vi andra kan skriva konstruktivt varför vi ogillar henne.
2020-03-19, 11:40
Medlem
likebananass avatar
BB 2020 känns nu, om man kikar på Facebook gruppen, svenskar som är över 20 mot blatteflickor från förorten mellan 14 och 18. Allt handlar om en bitterhet mot en Uni utbildad person och har haft ett lyckat yrkesval där han har jobbat på reklambyrå och driver nu en populär temaklubb på Riche där kändissverige frotterar sig. Jag förstår många av dessa blattar från förorten då de inte får chansen att komma i närheten av utbildade stockholmare som bor centralt. Minst att komma in i kretsar som är populära. Nu har de chansen att "straffa eliten", och de gör det bra i och för sig.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skämtar du eller dom som jobbar där bor där skulle jag vilja påstå
hade någon fått covid 19 i produktionen så hade de klappat igen redan nu.
Dem färdas hem samt det är 3skift på dem som sitter i produktionen!
Du kolla så förstår du oron Endemol som äger rättigheterna har redan stängt ned 2st LIVE produktioner och har koll på de övriga, Den Svenska har full koll på vad som sker utanför huset och som läget är nu i STHLM så är frågan mer när dem stänger ned och det är dags för dig att fatta ett och annat med detta virus!
Medlem
Trollsvanss avatar
Sedär! Produktionen har sett hur irriterade vi är. Dom vågade inte ha på dräkten längre på Glas. Det var inte såhär dom hade tänkt sig från början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in