2020-03-19, 11:10
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det var det jag kom ihåg.

Men jag kan gå in i FUP och räkna när jag
får tid om du inte orkar/vill göra det själv.

Att jag kom ihåg just detta foto beror på
att det var taget och skickat 13 maj 2018,
när många påstår att LW bara var vän med
SD.

Är det jätteviktigt för fallet att reda ut hur många sexbilder som LW respektive SD skickat? Eller är det mer info för skvallerkvällarna bland Örebros "goda kristna"?
Citera
2020-03-19, 11:11
Medlem
landbandys avatar
Vet att just i de åren innan kvinnan går in i klimakteriet så är kvinnan väääldigt sugen på sex , typ både högt och lågt , har erfarenhet utav den varianten. men vill inte tala om hur jag vet det för allt i världen av hänsyn till det kvinnliga könet ...

PS. Vet det ej genom LW , så är vi klara på den punkten .DS.
Senast redigerad av landbandy 2020-03-19 kl. 11:15.
Citera
2020-03-19, 11:13
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Är det jätteviktigt för fallet att reda ut hur många sexbilder som LW respektive SD skickat? Eller är det mer info för skvallerkvällarna bland Örebros "goda kristna"?
Ja, man kan undra hur många av de här 14 000 sidorna i fupen som egentligen har med själva brottet att göra.
Senast redigerad av Draifos 2020-03-19 kl. 11:16.
Citera
2020-03-19, 11:18
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Det vore klädsamt om du skrev "jag tror" eftersom du omöjligt kan veta vad LW kan avslöja!

Jag misstänker/tror att det kan vara något som inte har med otroheten att göra.

Jag tror inte. Jag vet. Det står i deras
chattar.
Citera
2020-03-19, 11:19
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgatonSax
Känner inget behov av att hitta alla dessa foton och filmer.
Som vanligt försöker du & Snoris prata bort den egentliga meningen med mitt inlägg.

Det går INTE att säga vem som tagit dessa bilder och filmer, mest troligt var dom båda lika goda kålsupare och skickade till varandra.

Men Snoris försöker få det till att LW är den som ensidigt gjort detta, vilket jag säger att vi inte kan veta. Kan faktiskt vara exakt tvärtom och att LW till slut svarade med just den bild du skriver om här ovan, vem vet?

Skärp dig!

De har båda tagit och skickat foton till
varandra.
Citera
2020-03-19, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liouville
SD använder uttrycket "hepp" flera gånger i kommunikation med LW (även med dottern T). Jag tolkar det som "Hej du" i varnande ton samt underförstått att det som föregått inte har legat i linje med SD:s inställning.

I min ungdom var det bara flåshurtiga töntar som använde ordet hepp (häpp).

Ungefär som "tjosan".
Senast redigerad av zilvereko 2020-03-19 kl. 11:23.
Citera
2020-03-19, 11:20
Medlem
Citat:
Det var det jag kom ihåg.

Men jag kan gå in i FUP och räkna när jag
får tid om du inte orkar/vill göra det själv.

Att jag kom ihåg just detta foto beror på
att det var taget och skickat 13 maj 2018,
när många påstår att LW bara var vän med
SD.
Vilka "många" påstår att LW bara var vän med SD?

Den enda jag sett är SD som påstår sig vara vän med LW (med fördelar).
Citera
2020-03-19, 11:24
Medlem
Försöker igen, uppenbarligen var inte syftet med min fråga tydligt. I försvarets redogörelse eller vad det nu hette, finns ett foto på SD:s skadade ben, där blod rinner ner till skon. Det ser ut som en självklar förklaring till mängden blod i plösen. Det förklarar såklart inte förekomst av också Lenas blod (?) och dna. Det jag undrar/tycker konstigt:

1) Varför har inte SD med försvarare lyft fram denna till synes självklara förklaring till mängden blod? (Eller har jag missat det?) I stället är mitt intryck att SD hellre trollar runt med diverse absurda förklaringar som att "Lena kan ha lånat skorna" (med blodet rinnande runt foten?) eller att "Lena blöder jämt" osv. Men OM han har påtalat att den stora mängden blod är hans eget och dessutom kunnat redogöra för hyfsat tillförlitliga uppgifter om från vilket tillfälle, ja då är det kanske bara viss dna-avsättning från Lena som ska förklaras. Vet inte hur rimligt det är att man råkar avsätta dna på "nära vänners" skor?

2) Har någon sett att SD nämnt att han blodat ner skon genom egen skada?

3) Framgår det när skadan ska ha uppstått? (Jag har inte laddat ner och lusläst fup, aktuell redogörelse som Kmkr laddade upp häromdagen har jag öppnat två gånger, men inte kollat igenom hela.)

Detta är alltså inget försvarstal - att han själv eventuellt blodat ner sina skor nån gång omöjliggör på intet sätt att han tagit livet av L. Jag tycker bara det är underligt.

Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Det fanns blod/DNA från två personer på plösen. De kanske vill påstå att LW har blodat ned skon själv om hon har lånat dem för en snabb vända utanför dörren. Vilket är ganska befängt.
Så det där är försvaret? Jisses, de måste släppa ut honom omgående, han är oskyldig! NOT! Ser väldigt tunt ut, men jag tror att inte ens hans advokater tror på honom. Kan bli lite svårt då, hur professionell man än försöker vara.
Senast redigerad av pruppmupp 2020-03-19 kl. 11:26. Anledning: Formatering
Citera
2020-03-19, 11:24
Medlem
Citat:
Jag tror inte. Jag vet. Det står i deras
chattar.
Du kan omöjligt veta om LW hade något ytterligare på honom.
Citera
2020-03-19, 11:32
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Vilka "många" påstår att LW bara var vän med SD?

Den enda jag sett är SD som påstår sig vara vän med LW (med fördelar).

Det var tidigare, innan FUP, många som
hävdade att LW inte hade haft något med
SD att göra efter bilincidenten, eftersom
hon var så rädd för honom, trots att vi
visade fotobevis på motsatsen.

Efter FUP påstods det att LW ville fortsätta
att ”bara” vara vän med SD. Eller att hon
var rädd för honom men inte vågade bryta.
Eller att hon gått vidare till Beholder. Trots
att hon skulle dela hotellrum med Rog*er
i Norge.

Därför reagerade jag på duschbilden från
den 13 maj 2018.
Citera
2020-03-19, 11:33
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, man kan undra hur många av de här 14 000 sidorna i fupen som egentligen har med själva brottet att göra.

Ja, den känns onödigt volymös. Man hade nog kunnat skala ner den till hälften utan att försvaga styrkan i åtalet.
Citera
2020-03-19, 11:37
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Usch... undrar vad SD avslöjat för LW?

Kanske något SD sagt i förtroende till henne tidigt (när de bara var vänner) ang vad han funderat på att göra med HD/barnen (som han även avslöjat för JG).

Eller är det något ännu allvarligare... något han verkligen har satt i verket?
Hon menar att livslögnen han lever med, är otroheten; att HD är ovetande om vad som pågår. Detta är i februari -17, någon månad innan HD får reda på sin makes dubbelspel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in