2020-03-18, 17:26
  #80689
Bannlyst
Amilia du är svår att älska.
2020-03-18, 17:26
  #80690
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Brukar inte de här individuella tävlingarna ge makt att rädda en deltagare? Har de ändrat reglerna nu så att deltagaren som vinner får immunitet?
Bara om det är Amilia som får den...
2020-03-18, 17:29
  #80691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Bara om det är Amilia som får den...

Hahahahahaha 😂
2020-03-18, 17:29
  #80692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Brukar inte de här individuella tävlingarna ge makt att rädda en deltagare? Har de ändrat reglerna nu så att deltagaren som vinner får immunitet?
Makttävling imorgon med all säkerhet
2020-03-18, 17:31
  #80693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt, hur roligt hade de varit i detta hus utan Sami, Julia och intelligenta Daniel?
Tänker att ex Lennie, Amilia, Jassa, Alex, Martin, Mergim och Vickan blir kvar. Vad händer då?

Då blir det som Sverige ser ut idag. Påminner om filmen Idiocracy
2020-03-18, 17:31
  #80694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Makttävling imorgon med all säkerhet


makttävling är alltid på FREDAGAR aldrig någon annan dag


imorgon blir säkkert någon immun och sen på lördag får vi rädda 1 eller 2 deltagare
2020-03-18, 17:31
  #80695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Bara om det är Amilia som får den...
Jo det var det jag tänkte. Ändrade regler helt plötsligt. Produktionen väljer att ha kvar den de vill ha kvar och ta ut den de vill ta ut. När Anty satt hade de resultatet i sina händer, så de visste att hon skulle åka och valde då att inte låta Lennie rädda en deltagare. Första gången vinnaren inte fick göra det. Nu när de såg att Amilia skulle vinna så var det en individuell immunitetstävling för första gången.
2020-03-18, 17:31
  #80696
Medlem
In med brevhelvetet klockan är långt över 17:00.
2020-03-18, 17:31
  #80697
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fero
Jag gillar Jassa! (Nej, verkligen inte pga Martin 😂 )

En djupt mänsklig person med stort hjärta. Fin insats i lilla BB. Sedan att hon reagerar starkt mot dem som ville cutta henne tycker jag hedrar henne. Go go go girl! 🤩
Framför allt mot Hybris Glasman o Julia. Båda dessa har sjunkit djupt i mina ögon. Tror det är glasets påverkan i gruppen... drar ner Sami med.
Synd för jag gillade dem alla tre förut. Tror det är glaset som orsakat det...
Inte märkt att hon hela tiden fjäskar för de som har makt att rädda henne?
Om hon är som du påstår, skulle hon inte behöva titta in i kamerorna så fort hon har en chans. Nä hon är falsk och söker trygghet hos Martin. Känner igen mönstret från några år sen. Kanske nån som vet vilka jag tänker på. Nån av de vann iaf inte.
2020-03-18, 17:31
  #80698
Medlem
Kan de skicka in brevet om Amilias elstötar...
Eller skriver de om reglerna nu när det var Amilia som fick de att det bara gäller i 10 minuter...
2020-03-18, 17:31
  #80699
Medlem
Har elstötarna varit?
2020-03-18, 17:33
  #80700
Medlem
När kommer breven så jävla irriterande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in