Citat:
Ursprungligen postat av
Fero
Jag gillar Jassa! (Nej, verkligen inte pga Martin 😂 )
En djupt mänsklig person med stort hjärta. Fin insats i lilla BB. Sedan att hon reagerar starkt mot dem som ville cutta henne tycker jag hedrar henne. Go go go girl! 🤩
Framför allt mot Hybris Glasman o Julia. Båda dessa har sjunkit djupt i mina ögon. Tror det är glasets påverkan i gruppen... drar ner Sami med.
Synd för jag gillade dem alla tre förut. Tror det är glaset som orsakat det...
Inte märkt att hon hela tiden fjäskar för de som har makt att rädda henne?
Om hon är som du påstår, skulle hon inte behöva titta in i kamerorna så fort hon har en chans. Nä hon är falsk och söker trygghet hos Martin. Känner igen mönstret från några år sen. Kanske nån som vet vilka jag tänker på. Nån av de vann iaf inte.