2020-03-19, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Victoria Och Jasmine som "Hatar taktik och pakter" ligger nu och snackar taktik... Idioter. Största hycklarna i hela huset.

Också lite kul att Martin är den enda som inte var med på att rösta ut Jasmine i paktgrejen.

Men Jasmine vill sova med Viccan som ville ha henne utröstad.

Sedan under dagen sitter Jasmine framför martin och låter Alex smeka hennes lår(som också försökte få henne utröstad)

Vettig tjej
2020-03-19, 01:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kan tänka mig det och om du bor i götet så blir det ännu mer påtagligt. Jag bor i ett litet samhälle så jag märker inget mer än att det är mycket lugnare med trafiken i storstan som är nära mitt hem.

Jag har varit i frivillig karantän sen i fredags då jag visade symptom och har så haft på big brother väldigt mycket. Det känns som man är i huset men det är galet vad man börjar störa sig på det mesta i huset, både produktion och människorna.

Jobbar du hemifrån nu då?
Ja, jag har iofs gjort det ändå pga en knäoperation så jag har kryckor. Så jag är naturligtvis hemma mest och också ser BB från morgon till natten. Det är jävligt lätt att lacka på huset men försöker mest att chilla och retas här inne lite så man får ur sig lite ilska. Hade jag inte varit hemma så skulle jag bara sett kvällsavsnitten i sjuan. Jag brukar se dom ändå och förstår varför man i många fall tycker olika då 45minuter programmet ger en helt annan bild än liven. Man ser inte alls allt paktande och fulspel och hade jag bara följt 45minuter programmet så hade jag nog röstat annorlunda än vad jag gör idag. Man får ju en helt annan bild av huset då.

I liven ser och hör man i princip allt och jag förstår att man röstar annorlunda. Sedan är det märkligt att man lägger omröstningar till tävlingar under dagtid då få har möjlighet att kunna följa det från jobbet. Man skulle ha haft ett annat upplägg, hur vet jag inte, men det innebär att man nu tappar röster från de 85% av tittarna som bara ser kvällsavsnitten.
Detsamma gäller tittarnas val. Man lade det i lördags runt 9.30. Känner inte många som ens är vakna då efter after worken på fredagen. Som sagt tycker att man borde lägga upp det lite annorlunda.

Jobbar på en reklambyrå och nästan alla gillar Glasman och har honom som favvo, har märkt att vi över 35 har den preferensen. Medan de runt 20 som jag jobbar med gillar Sami och Jullan. Men trots att vi är en stor grupp så hinner vi inte med omröstningar då vi har jobb att göra och när man kommer hem då är plötsligt allt avgjort. Nu är jag en av få som följer BB slaviskt mest för att jag älskar sport och har då Cmore. BB följde med abonnemanget. Annars hade jag bara följt avsnitten på kvällen som de flesta andra.

Som sagt jag förstår att man ser allt annorlunda beroende på hur man får det vinklat i kvällsavsnitten.
2020-03-19, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Också lite kul att Martin är den enda som inte var med på att rösta ut Jasmine i paktgrejen.

Men Jasmine vill sova med Viccan som ville ha henne utröstad.

Sedan under dagen sitter Jasmine framför martin och låter Alex smeka hennes lår(som också försökte få henne utröstad)

Vettig tjej
Vafan, varför smeker han hennes lår? Wtf. Måste inte Martin ha tyckt det var konstigt.
2020-03-19, 01:36
Medlem
Jifers avatar
Tror nog stor del av att Jassa låter Alex röra vid henne så mycket först nu är som tidigare sagt i tråden att Jassa märkt av hur Martin beter sig med Vicky. Om hon bara vänt sig om när Amelias tunga var i Martins hals för några dagar sedan.
2020-03-19, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Tror nog stor del av att Jassa låter Alex röra vid henne så mycket först nu är som tidigare sagt i tråden att Jassa märkt av hur Martin beter sig med Vicky. Om hon bara vänt sig om när Amelias tunga var i Martins hals för några dagar sedan.
Men det är fortfarande sjukt varför rör Alex på jas när han vet att hon är med Martin som är hans vän som räddade han nyligen? Wtf. Sedan om Jas känner att martin är för nära vicky, varför hänger hon då med vicky?
2020-03-19, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vafan, varför smeker han hennes lår? Wtf. Måste inte Martin ha tyckt det var konstigt.

Det är Jasmine som flörtat med Alex medvetet för att han ska va på henne. Börja redan i Lilla Big Brother.

Hon vill att Alex ska va på henne och försöka.

Sen vad hennes mål med det är vet nog bara hon.
2020-03-19, 01:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Martin är en snälla snickaren och vill nog inte ha tjafs. Vet inte hur mycket han bryr sig om Jassa eller tvärtom.
Men han skulle ju in som en "fuck boy", men har inte levererat den önskade effekten. Killen ser bra ut, vilket säkert han är medveten om, och väntar sig att tjejer "dansar" lite efter hans pipa. Det märker väl Jassa som då låter Alex smeka henne framför Martin. Jassa vill nog visa att hon är självständig och markerar att hon också kan välja fritt. Snabba förälskelser har också snabba svängningar då man efter en, två veckor börjar känna också individen inte bara kroppen. Och ofta kanske man inser att det ändå inte blir något i längden. De blev ju ett par efter knappt ha snackat eller lärt känna varandra. Och nu har man psserat den asoluta toppen av förälskelsen och dessutom bor så tajt att man ser andra mindre smickrande sidor, allt från att fisa högt eller liknande små saker att störa sig på...
2020-03-19, 01:54
Medlem
Citat:
Det är Jasmine som flörtat med Alex medvetet för att han ska va på henne. Börja redan i Lilla Big Brother.

Hon vill att Alex ska va på henne och försöka.

Sen vad hennes mål med det är vet nog bara hon.
Förstår. Men han borde inte uppmuntra det då han borde vara lojal mot martin ändå.
2020-03-19, 01:58
Medlem
Citat:
Förstår. Men han borde inte uppmuntra det då han borde vara lojal mot martin ändå.

Ja men Alex är svinkåt på Jasmine, han hade tagit henne alla dagar i veckan om han fick chansen.
2020-03-19, 01:59
Medlem
Citat:
Ja men Alex är svinkåt på Jasmine, han hade tagit henne alla dagar i veckan om han fick chansen.
Han är ju fan konstig isf. Först var det anty (som var inte alls snygg och kass personlighet), sedan viccan (anty 2.0 bara jobbigare) och nu jas som är med martin. Och Martin som säger att han är hans kompis wtf.
2020-03-19, 02:00
Medlem
Citat:
Jo du är inne på rätt spår.

Jag är dock osäker på om hon försöker göra Martin svartsjuk eller om hon tröttnat på honom.

Var jävligt skumt att Alex kommer in till Martin och säger vart är Jasmine inte sett henne på länge, fastän han vart med henne inne på toan, Alex är som ett plåster på Jasmine och är där hon är hela tiden i princip.

Vetifan men lär märkas.
De kokade väl ihop något tillsammans. Hon brukar ju prata med Alex om sina problem med Martin. Han kanske sa så för att de skulle se om Martin gick och letade efter henne.
2020-03-19, 02:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Lojalitet är väl den egenskapen som ändå knappt existerar i BB. De enda som någorlunda håller ihop fortfarande sedan starten är väl Rainbow. Möjligtvis Amelia gänget också, men där finns mer bråk och friktioner. Sen har vi resten av gänget som varjerar i sin lojalitet från vecka till vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in