Citat:
Ursprungligen postat av
Fero
Jag gillar Jassa! (Nej, verkligen inte pga Martin 😂 )
En djupt mänsklig person med stort hjärta. Fin insats i lilla BB. Sedan att hon reagerar starkt mot dem som ville cutta henne tycker jag hedrar henne. Go go go girl! 🤩
Framför allt mot Hybris Glasman o Julia. Båda dessa har sjunkit djupt i mina ögon. Tror det är glasets påverkan i gruppen... drar ner Sami med.
Synd för jag gillade dem alla tre förut. Tror det är glaset som orsakat det...
Jäkla Gnäll på Glasman, Julia och Sami.
Jassa Drog sig ur Rainbow för några veckor sedan.
Varför ska dom hålla Jassa om ryggen!.
Starkt av Rainbow team att sätta ner foten mot Jassa.
She was a loose cannon.
Ingen som dom kunde lita på och det borde inte komma som en shock för Jassa.
Jassa har själv sagt att hon inte vill vara i en gruppering för veckor sedan.
Fasten hon grupperat sig med Vickan och Alex.