2020-03-18, 17:33
  #80701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
makttävling är alltid på FREDAGAR aldrig någon annan dag


imorgon blir säkkert någon immun och sen på lördag får vi rädda 1 eller 2 deltagare
Ne vi får bara rädda en
2020-03-18, 17:33
  #80702
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vilka bill du få ut i ordning?

Eftersom inte Amolia fläskvalen går att få ut denna vecka och ej heller fläskfrida, så tror jag Alex blir mitt val denna vecka är trött på honom. Nästa vecka hoppas jag på Amolia, Sen Frida, Mergim, Jasse, Glasman, Vickan, Martin, Lennie, Julia, SAMI som vinnare.
2020-03-18, 17:34
  #80703
Medlem
askungens avatar
Jag har missat lite, har de fått veta om regler + bestraffning ännu? Såg att gula laget har ytterligare fyra regler.
2020-03-18, 17:34
  #80704
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fero
Jag gillar Jassa! (Nej, verkligen inte pga Martin 😂 )

En djupt mänsklig person med stort hjärta. Fin insats i lilla BB. Sedan att hon reagerar starkt mot dem som ville cutta henne tycker jag hedrar henne. Go go go girl! 🤩
Framför allt mot Hybris Glasman o Julia. Båda dessa har sjunkit djupt i mina ögon. Tror det är glasets påverkan i gruppen... drar ner Sami med.
Synd för jag gillade dem alla tre förut. Tror det är glaset som orsakat det...
Jäkla Gnäll på Glasman, Julia och Sami.
Jassa Drog sig ur Rainbow för några veckor sedan.
Varför ska dom hålla Jassa om ryggen!.

Starkt av Rainbow team att sätta ner foten mot Jassa.
She was a loose cannon.
Ingen som dom kunde lita på och det borde inte komma som en shock för Jassa.
Jassa har själv sagt att hon inte vill vara i en gruppering för veckor sedan.
Fasten hon grupperat sig med Vickan och Alex.
2020-03-18, 17:35
  #80705
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Kan de skicka in brevet om Amilias elstötar...
Eller skriver de om reglerna nu när det var Amilia som fick de att det bara gäller i 10 minuter...

Säkert, ludret får så mycket fördelar.
2020-03-18, 17:36
  #80706
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Kan de skicka in brevet om Amilias elstötar...
Eller skriver de om reglerna nu när det var Amilia som fick de att det bara gäller i 10 minuter...

"Detta är Big Brother. Då Amilia berättat att hon är elallergisk har vi beslutat att ändra hennes straff till 8 timmars sängläge samt att tvingas äta 12 st muffins istället"
2020-03-18, 17:37
  #80707
Medlem
vart är bögrimmet någonstans
2020-03-18, 17:37
  #80708
Bannlyst
Ge oss en ordentlig show, Frida.
2020-03-18, 17:38
  #80709
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
"Detta är Big Brother. Då Amilia berättat att hon är elallergisk har vi beslutat att ändra hennes straff till 8 timmars sängläge samt att tvingas äta 12 st muffins istället"
😀😀😀😀😂😂😂😂😂
2020-03-18, 17:39
  #80710
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
vart är bögrimmet någonstans
Med Amilia? Å berömmer henne för sin insats i tävlingen.
2020-03-18, 17:39
  #80711
Medlem
inget smaskande då ryker negern mycket!!
2020-03-18, 17:40
  #80712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
"Detta är Big Brother. Då Amilia berättat att hon är elallergisk har vi beslutat att ändra hennes straff till 8 timmars sängläge samt att tvingas äta 12 st muffins istället"

Sen blir hon öm i käken av allt tuggande och gnäller om hur påfrestande det var

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in