2020-03-18, 14:14
  #80041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag körde inte lata sig, de kommer ju Alex klara även Glasman till viss del. Men Amilia får de nog svårt
Det är dock hela huset och inte bara snobbarna som måste följa dessa regler. Men det är en av snobbarna som kommer bli bestraffad om NÅGON i huset bryter mot dem.
2020-03-18, 14:14
  #80042
Medlem
Chandler Bings avatar
Ska Amilia klä ut sig till shrek?
2020-03-18, 14:14
  #80043
Medlem
Zingo2s avatar
Daniel är överlägset bäst kostymerad.😀😀😀😀
2020-03-18, 14:14
  #80044
Medlem
xrlpyts avatar
Vad har Glasman satt på snoppen?
2020-03-18, 14:14
  #80045
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Blir alla straffade om en råkar bryta regeln?
Jag tolkar det som att vi väljer en av snobbarna som blir bestraffade om regeln bryts av NÅGON i huset, alltså regeln gäller alla men bara en bestraffas.
2020-03-18, 14:14
  #80046
Medlem
Ska Amilia likna en Grodan Boll-staty?
2020-03-18, 14:14
  #80047
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha sant! Jag valde inga höga röster, mest för att mitt stackars huvud ska få vila från allt skrikande hahah. Men regeln spelar egentligen ingen roll, bara det är Amilia som blir bestraffad

Förstår det. Jag har knappt hört att dom skriker. Har väl blivit döv 😅
2020-03-18, 14:15
  #80048
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vi kommer få rösta fram den som får ta bestraffningen sen. Mohahaha
Hmmmmmmmm, vem ska man välja ? 😅
2020-03-18, 14:15
  #80049
Medlem
xrlpyts avatar
Sur-Mergim: - Fan skönt man slapp den här tävlingen.
2020-03-18, 14:15
  #80050
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Om tittarna får rösta vem som vinner ska INTE EN JÄVEL rösta på Amilia!
2020-03-18, 14:16
  #80051
Medlem
Zingo2s avatar
Vad ska Amilia föreställa?
2020-03-18, 14:16
  #80052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är dock hela huset och inte bara snobbarna som måste följa dessa regler. Men det är en av snobbarna som kommer bli bestraffad om NÅGON i huset bryter mot dem.

Ja jag körde inte lata sig. Hoppas på riktigt för jävliga "bestraffningar"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in