Jag körde inte lata sig, de kommer ju Alex klara även Glasman till viss del. Men Amilia får de nog svårt
Det är dock hela huset och inte bara snobbarna som måste följa dessa regler. Men det är en av snobbarna som kommer bli bestraffad om NÅGON i huset bryter mot dem.
Jag tolkar det som att vi väljer en av snobbarna som blir bestraffade om regeln bryts av NÅGON i huset, alltså regeln gäller alla men bara en bestraffas.
Haha sant! Jag valde inga höga röster, mest för att mitt stackars huvud ska få vila från allt skrikande hahah. Men regeln spelar egentligen ingen roll, bara det är Amilia som blir bestraffad
Förstår det. Jag har knappt hört att dom skriker. Har väl blivit döv 😅
Det är dock hela huset och inte bara snobbarna som måste följa dessa regler. Men det är en av snobbarna som kommer bli bestraffad om NÅGON i huset bryter mot dem.
Ja jag körde inte lata sig. Hoppas på riktigt för jävliga "bestraffningar"