2020-03-18, 13:31
  #79933
Medlem
Boonks avatar
Sampahboi.
2020-03-18, 13:31
  #79934
Medlem
Sluta skrik! Varför i helvete säger inte de andra till på skarpen. Är hemma och är sjuk, med galen huvudvärk. Det här är inte en bra för min huvudvärk.
2020-03-18, 13:32
  #79935
Medlem
Steker Man Pytt I Panna Sen Ska Den In I Ugn Vad är Detta För Amatörer
2020-03-18, 13:32
  #79936
Medlem
Varför i helvete säger inte BB åt dom att sluta skrika och sjunga? Idioter
2020-03-18, 13:32
  #79937
Medlem
icons avatar
Less på Jassa och Viktoria. Imponerad över de andras tålamod med deras skrik.
2020-03-18, 13:33
  #79938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Varför i helvete säger inte BB åt dom att sluta skrika och sjunga? Idioter
För att dom är glada och det är bra såklart. Vill du bara ha gnäll?
2020-03-18, 13:33
  #79939
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Va? Nej? Det var en omröstning där man fick välja mellan vem av dem som skulle imitera den statyn. Folk är för hetsiga/dumma för att förstå att alla skulle få varsin staty att imitera och tänkte bara att HAHAH AMILIA SKA FÅ IMITERA EN STATY HAHA JÄVLA FETTO BRÖLBRÖL. Och så fick hon den lättaste.

😩😫
Helvetes jävla skit!
Tyckte det var konstigt att man bara kunde rösta mellan två. Så var det när jag gick in (för sent)
2020-03-18, 13:33
  #79940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sluta skrik! Varför i helvete säger inte de andra till på skarpen. Är hemma och är sjuk, med galen huvudvärk. Det här är inte en bra för min huvudvärk.
Jag har haft huvudvärk i princip konstant i två-tre veckor. Har tänkt att BB hjälper till att förvärra den, men har aldrig tänkt att det kanske är BB som är hela orsaken till den.
2020-03-18, 13:34
  #79941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
För att dom är glada och det är bra såklart. Vill du bara ha gnäll?
Haha nej, men vad i helvete dom har hållit på i en timme nu. Känner dom inte av själva att det räcker?
2020-03-18, 13:35
  #79942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hahaha Martin

”Käften”

Fel: Det var nog Glasman som sade det
Nej, det var forsten.
2020-03-18, 13:36
  #79943
Medlem
likebananass avatar
Just nu är jag lite förvirrad. Är den endast en deltagare som sitter säkert av de sex resterande eller är det en tjej och en kille? De har ju olika utgångslägen?
2020-03-18, 13:36
  #79944
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Haha nej, men vad i helvete dom har hållit på i en timme nu. Känner dom inte av själva att det räcker?
Vi kan iallafall sänka volymen. Tänk de i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in