2020-03-18, 12:29
  #79885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Justitia ser svårare ut tycker jag. Jobbigt att hålla ut armen åt sidan

Jag vet inte, om dom nu ska hålla alla dessa grejer också, vet inte va de väger eller något
2020-03-18, 12:35
  #79886
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hoppas de måste va tysta som statyer. Jass kommer klara 10sekunder innan hon måste skrika "ooooouuuh maaaaj gaaaaad"
Hoppas det blir Amilia som blir staty i den men kunde välja henne i.
och i spandex dräkt, hehehe
2020-03-18, 12:36
  #79887
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia berättar om de gånger hon blivit vald till olika tävlingar osv för Frida, ihopkedjningen med Sami och Vasaloppet. Om Frida har hängt med i BB så vet hon ju om att det var för att tittarna ville jävlas med Amilia.
2020-03-18, 12:37
  #79888
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hoppas det blir Amilia som blir staty i den men kunde välja henne i.
och i spandex dräkt, hehehe

"den man kunde välja henne i"...
Hon blev vald till den enklaste, det är därför hon inte fanns med i den här omröstningen
2020-03-18, 12:38
  #79889
Medlem
Lunatics avatar
Mitt jobb har stängt ner tillsvidare så jag är hemma med full lön .
Kommer dyka in här på dagarna då och då .
2020-03-18, 12:40
  #79890
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lennie: "jag tar alltid tvåan!"

Vi vet.
Hehehe. Mergim jag får den alltid i 2an
(önsketänkande)
2020-03-18, 12:40
  #79891
Medlem
Visste inte att det var bestämt att snobbarna skulle få elstötar 😂
2020-03-18, 12:41
  #79892
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Amilia berättar om de gånger hon blivit vald till olika tävlingar osv för Frida, ihopkedjningen med Sami och Vasaloppet. Om Frida har hängt med i BB så vet hon ju om att det var för att tittarna ville jävlas med Amilia.
Amilia ska Tuktas i jobbiga utmaningar
2020-03-18, 12:43
  #79893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lennie: "jag tar alltid tvåan!"

Vi vet.

Har killar en tvåa egentligen? #filosoferar
2020-03-18, 12:44
  #79894
Medlem
Trollsvanss avatar
Var jag för sen? Kan bara rösta mellan Jasse och Julia.
Alex och Lennie...
2020-03-18, 12:45
  #79895
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Har killar en tvåa egentligen? #filosoferar
........ touché!
2020-03-18, 12:47
  #79896
Medlem
folkgemenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Var jag för sen? Kan bara rösta mellan Jasse och Julia.
Alex och Lennie...

Japp. Rösta på Jasse och Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in