Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Jag har inte kollat idag men såg att det var ett omröstning om statyer, vem ska jag rösta på som poseidon?? Är det bra eller dåligt?
Poseidon spelar inte så stor roll, Lennie leder överlägset. Men ta gärna yasmine som frihetsgudinnan. Den ser lite svårare ut än fru Justitia