2020-03-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, visst är det sorgligt? Med tanke på alla fina, söta, rara, duktiga tjejer i rätt generation här i landet, som kunde ha blivit så mycket bättre prinsessor!

Tycker faktiskt ändå att det gick ganska bra.

Hon sköter CP och familjen, vad det verkar, helt ok.

På fotot var hon hög, full och ful (vad gjorde du för 20 år sedan). Ganska säker på att sämre foton på CP har florerat. Även på hela den Bernadottska familjen.

Sofia är helt OK enligt mig.

Man blir vuxen genom att leva. Något som Bernadotte missar lite.
Senast redigerad av B.Dowie 2020-03-16 kl. 19:40.
Citera
2020-03-16, 19:48
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Tycker faktiskt ändå att det gick ganska bra.

Hon sköter CP och familjen, vad det verkar, helt ok.

På fotot var hon hög, full och ful (vad gjorde du för 20 år sedan). Ganska säker på att sämre foton på CP har florerat. Även på hela den Bernadottska familjen.

Sofia är helt OK enligt mig.

Man blir vuxen genom att leva. Något som Bernadotte missar lite.

Tja, "hög" har jag aldrig varit. Och jag är rätt säker på att de utmärkta prinsessorna och drottningarma som finns och funnits i världen, inte har det heller. T.ex. vår Silvia, Storbritanniens Diana, Danmarks Marie, Jordaniens Nuur och Rania... (Inga likheter med mig i övrigt! )

Självklart behöver en mognadsprocesss inte innebära narkotiska substanser, och inte alkohol heller för den delen. Vilken egendomlig inställning!
Citera
2020-03-16, 20:06
Medlem
Citat:
Tja, "hög" har jag aldrig varit. Och jag är rätt säker på att de utmärkta prinsessorna och drottningarma som finns och funnits i världen, inte har det heller. T.ex. vår Silvia, Storbritanniens Diana, Danmarks Marie, Jordaniens Nuur och Rania... (Inga likheter med mig i övrigt! )

Självklart behöver en mognadsprocesss inte innebära narkotiska substanser, och inte alkohol heller för den delen. Vilken egendomlig inställning!

Det är helt ok, det är inte olagligt att vara naiv.

Min fundering är vad du tror om prinsarna de gifte sig med. Är de också heeeelt oskyldiga när det gäller sådant?

Sofia har visat sig vara helt OK. Tror inte att du, trots dina tyckanden och även levanden, skulle tas som det.
Senast redigerad av B.Dowie 2020-03-16 kl. 20:09.
Citera
2020-03-16, 20:08
Medlem
Är denna bild på Sofia äkta eller photoshoppad..?

https://d.cdn-expressen.se/images/95/9c/959c29aad2af42bfab491faed94784ab/16x9/1280@40.jpg
Citera
2020-03-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

https://d.cdn-expressen.se/images/95/9c/959c29aad2af42bfab491faed94784ab/16x9/1280@40.jpg

Säkert helt äkta. Visa mig en bild på hur du såg ut på Hultsfred-festivalen för 20 år sedan.

Opps har du aldrig varit på hultsfred? Reggad 2006 så då har du väl alltid funnits bakom tangentbordet.

Vad fattar ni?
Senast redigerad av B.Dowie 2020-03-16 kl. 20:14.
Citera
2020-03-16, 20:32
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Säkert helt äkta. Visa mig en bild på hur du såg ut på Hultsfred-festivalen för 20 år sedan.

Opps har du aldrig varit på hultsfred? Reggad 2006 så då har du väl alltid funnits bakom tangentbordet.

Vad fattar ni?

Jag tror att du tillhör en subgrupp av samhället, där sådant som Hultsfred blir väldigt viktigt. Därför tror ni, att det är hela världen...

Citat:
Det är helt ok, det är inte olagligt att vara naiv.

Min fundering är vad du tror om prinsarna de gifte sig med. Är de också heeeelt oskyldiga när det gäller sådant?

Sofia har visat sig vara helt OK. Tror inte att du, trots dina tyckanden och även levanden, skulle tas som det.

Narkotika tror jag faktiskt inte att någon av de prinsar och kungar som vi diskuterar, har brukat överhuvudtaget.

Angående fester, alkohol, mer tillfälliga förbindelser... så ÄR reglerna nu en gång för alla olika mellan män och kvinnor. De är också delvis olika, beroende på om man är en prinsessa av blodet eller en ingift prinsessa. (Ja, det här är ganska fåniga distinktioner mellan människor - vi har ju samma blod allihop! Men monarkin bygger på blodet, arvet, ättelinjen - och därför är det viktigt så länge som vi har monarki överhuvudtaget.) Alltså kan en kungadotter ha sex med sina livvakter - men en ingift prinsessa/drottning kan inte det.
Citera
2020-03-16, 20:36
Medlem
Citat:
Jag tror att du tillhör en subgrupp av samhället, där sådant som Hultsfred blir väldigt viktigt. Därför tror ni, att det är hela världen...

Narkotika tror jag faktiskt inte att någon av de prinsar och kungar som vi diskuterar, har brukat överhuvudtaget.

Angående fester, alkohol, mer tillfälliga förbindelser... så ÄR reglerna nu en gång för alla olika mellan män och kvinnor. De är också delvis olika, beroende på om man är en prinsessa av blodet eller en ingift prinsessa. (Ja, det här är ganska fåniga distinktioner mellan människor - vi har ju samma blod allihop! Men monarkin bygger på blodet, arvet, ättelinjen - och därför är det viktigt så länge som vi har monarki överhuvudtaget.) Alltså kan en kungadotter ha sex med sina livvakter - men en ingift prinsessa/drottning kan inte det.

Som sagt, det är inte olagligt att vara naiv. Nu slutar jag prata med dig.

Edit: Jag är tvungen att editera in ett HERREGUD. Du har kanske aldrig varit utanför din dörr. Är du verkligen så inskränkt?

Jag har gjort det mesta i sällskap med CP. Om det är NÅGOT som dina "prinsar" håller på med så är det narkotika. My good. Är du på riktigt?
Senast redigerad av B.Dowie 2020-03-16 kl. 20:41.
Citera
2020-03-17, 07:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
I ett land där grodlår är en delikatess, är det väl helt naturligt att Sofia betraktas som en skönhet.
Håller med dig att Prinsessan är en liten godbit Vältränad, slank, vacker som en dag samt social och trevlig. Stor erfarenhet sexuellt vilket uppskattas av riktiga män

På tal om groda så är flesta tjejer liknande små grodor när man tar dem bakifrån
Citera
2020-03-17, 12:00
Medlem
Vad ska man säga...i min värld kommer Sofia hädanefter att få epitetet grodan 🥺 (efter Hultsfredsbilden)

Om hon nu inte skulle visa sig ha kvaliteter förutom de rent grodlika: Tala till packet, få oss att känna tillförsikt och vilja att hjälpas åt, inte hjälplöshet, i dessa onda tider.

Om hon nu har mognat som person, som antyds🙄

Om vi nu ska ha någon glädje av vårt kungahus på hemmaplan.

(Orättvist mot Sofia? Inte då - Diana var också ingift, och ansågs vara manipulativ. Men hon använde också denna tveeggade egenskap till mycket gott)
Citera
2020-03-17, 19:58
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Äkta
https://z.cdn-expressen.se/images/f4/90/f4903638692a4638a6ad21a6a3bfed39/645@70.jpg
Citera
2020-03-18, 06:05
Medlem
Sofia med alla sina pojkvänner

https://imengine.hall.infomaker.io/imengine/image.php?uuid=0aa967e2-73b8-45ef-8c09-713660e73a77&type=preview&source=false&function=ha rdcrop&width=1200&height=800&q=60
Citera
2020-03-18, 09:15
Medlem
TröttSvensks avatar
Hur var det i New York där hon skulle utbilda sig till Yogainstruktör... ?
Hon bodde hos nån rik äldre man eller hur ?
Sugardaddy ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in