Citat:
Ursprungligen postat av
B.Dowie
Säkert helt äkta. Visa mig en bild på hur du såg ut på Hultsfred-festivalen för 20 år sedan.
Opps har du aldrig varit på hultsfred? Reggad 2006 så då har du väl alltid funnits bakom tangentbordet.
Vad fattar ni?
Jag tror att du tillhör en subgrupp av samhället, där sådant som Hultsfred blir väldigt viktigt. Därför tror ni, att det är hela världen...
Citat:
Ursprungligen postat av
B.Dowie
Det är helt ok, det är inte olagligt att vara naiv.
Min fundering är vad du tror om prinsarna de gifte sig med. Är de också heeeelt oskyldiga när det gäller sådant?
Sofia har visat sig vara helt OK. Tror inte att du, trots dina tyckanden och även levanden, skulle tas som det.
Narkotika tror jag faktiskt inte att någon av de prinsar och kungar som vi diskuterar, har brukat överhuvudtaget.
Angående fester, alkohol, mer tillfälliga förbindelser... så ÄR reglerna nu en gång för alla olika mellan män och kvinnor. De är också delvis olika, beroende på om man är en prinsessa av blodet eller en ingift prinsessa. (Ja, det här är ganska fåniga distinktioner mellan människor - vi har ju samma blod allihop! Men monarkin bygger på blodet, arvet, ättelinjen - och därför är det viktigt så länge som vi har monarki överhuvudtaget.) Alltså kan en kungadotter ha sex med sina livvakter - men en ingift prinsessa/drottning kan inte det.