2020-03-18, 02:33
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Vem Tror Ni Vinner? Inte Hoppas
Osv

Sami. Lennie är en kandidat också, men underdog.
2020-03-18, 02:34
Medlem
Kleinbeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ja, och fetaste.
Hatar Amilia, mest pga allt hon gör, säger samt hennes röst och personlighet. Men fetast? Frida lär ju va likvärdig henne när det gäller vikt?
2020-03-18, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein
Hatar Amilia, mest pga allt hon gör, säger samt hennes röst och personlighet. Men fetast? Frida lär ju va likvärdig henne när det gäller vikt?

Shhhh säg bara ja till det, det behöver inte stämma

Vi ska göra allt för att köra ner henne självförtoende till botten.

Med sitt jävla beteende och ständiga skitsnack om andra, förtjänar hon all skit hon kan få.

Så ja, blåvlaen är BB's fetaste deltagare någonsin.

Det är ju omöjligt att en människa kan väga mer än en blåval.
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-18 kl. 02:46.
2020-03-18, 02:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är Amilia typ en av den mest hemska/elakaste personen i BB
historia

Den mest utstuderat ondskefulla personen jag kan komma på såhär på rak arm vid den här tidpunkten var i mitt tycke Gabbi i säsongen -06. Det lyste verkligen ondska ur hennes ögon.
Ja inte bara ögon förresten, hela hon utstrålade ondska. En riktigt obehaglig människa, och som hon härjade med den stackars Östersunds-Samuel.
Det märktes hur hon njöt av att jävlas med honom. Jag kommer ihåg hur glad jag var när hon äntligen åkte.
2020-03-18, 03:42
Medlem
coconutoils avatar
Jag hoppas inte Amilia läser här när hon kommer ut. Helt efterblivet hur ni rättfärdigar ert hat mot henne bara för hon snackar skit, vilket alla i BB gör ändå. Det ni skriver är sjukare än sjukast, ni kan inte må bra och det vet ni om innerst inne. För deltagarnas skull hoppas jag ingen av dom lägger ens en sekund på att läsa härinne. Tänk på att dom är människor med känslor inga jävla robotar, jag hoppas dom förstår att ni är självhatande själlösa varelser som behöver hjälp. Ja dom har sina brister precis som vi alla men vafan någonstans i er ruttna själ måste ni väl känna lite ånger över saker ni skriver?
Senast redigerad av coconutoil 2020-03-18 kl. 03:52.
2020-03-18, 04:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Massa skit

Tar mig friheten och svarar åt de flesta så du slipper tjorva med 400 olika svar: no ragrets
2020-03-18, 05:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag hoppas inte Amilia läser här när hon kommer ut. Helt efterblivet hur ni rättfärdigar ert hat mot henne bara för hon snackar skit, vilket alla i BB gör ändå. Det ni skriver är sjukare än sjukast, ni kan inte må bra och det vet ni om innerst inne. För deltagarnas skull hoppas jag ingen av dom lägger ens en sekund på att läsa härinne. Tänk på att dom är människor med känslor inga jävla robotar, jag hoppas dom förstår att ni är självhatande själlösa varelser som behöver hjälp. Ja dom har sina brister precis som vi alla men vafan någonstans i er ruttna själ måste ni väl känna lite ånger över saker ni skriver?

Jag håller med i delar av det du skriver.
2020-03-18, 06:15
Medlem
Citat:

Det roligaste är att läsa här under måndagsfinalerna och se på när 30 pers tror dom kan bilda opinion och styra resultatet i omröstningen Det säger en del om folks verklighetsuppfattning här inne. Framstår som riktiga idioter själva bara.
2020-03-18, 06:20
Medlem
Citat:

Kul med någon som står Amilia nära skriver här.

Torka tårarna nu.

Amilia får ligga så som hon bäddat.

All skit hon får är befogad.

Ja, vi kanske är sjuka och ruttna. Låt oss vara det.

Amilia får ju vara det, varför får vi inte vara det?
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-18 kl. 06:24.
2020-03-18, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Amilia sa att hon har en Jur.kandidat som ligger hemma och dammar: https://www.instagram.com/p/B92TRm6n65p/

Stämmer det? I första avsnittet när det var live från studion och de skulle välja ut några personer till olika uppdrag så nämnde de att Glasman var den enda utbildade. Jag har sett en post på hennes Instagram om att hon blivit antagen till juristprogrammet, men sedan inga fler poster som tydde på att hon studerade, så därför utgick jag ifrån att hon valde att inte påbörja studierna.

Amilia har självklart ingen jur.kand. tycker det känns ganska tydligt att hon driver (?) samtidigt som hon viftar med lagboken. Hon pratade på liven igår om att hon tog studenten med samlat betygsdokument och 75% frånvaro.

Det här tror jag är ett av problemen kring en drös personer här i tråden, att man inte hänger med på att Amilia ofta ironiserar över saker, droppar sarkasmer och driver hejvilt. Det är också därför relationen skär sig värst mellan henne och Mergim, eftersom han är minst benägen att förstå hennes jargong.
2020-03-18, 06:32
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein

Frida är överviktig men äger sina kilon, skäms inte, badar och bjuder på sig själv. Positiv är hon också (HAHAHHAHAHAHA) och elak är hon inte.

Något man inte kan säga om Amilia, men det kanske är såna egenskaper man måste ha som politiker. Man måste kunna vrida allt till sin fördel, hugga folk i ryggen och skjuta diarré från munnen. Det är Amilia bra på. När en person är elak, dum och DRYG så tappar folk sin respekt och elakheterna känns befogade.
2020-03-18, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Amilia sa att hon har en Jur.kandidat som ligger hemma och dammar: https://www.instagram.com/p/B92TRm6n65p/

Stämmer det? I första avsnittet när det var live från studion och de skulle välja ut några personer till olika uppdrag så nämnde de att Glasman var den enda utbildade. Jag har sett en post på hennes Instagram om att hon blivit antagen till juristprogrammet, men sedan inga fler poster som tydde på att hon studerade, så därför utgick jag ifrån att hon valde att inte påbörja studierna.
Pinsamt att ljuga om att det men vad fan kan man förvänta sig av en Blåval?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in