2020-03-18, 01:54
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Vad fan händer? Senast igår var jag in å läste och då hade Jullan knullat med Glasman, men nu är hon tydligen intresserad av Sami? Går onekligen snabbt i svängarna här.

Hon har inte knullat med Glasman. Ryktet var falskt.
2020-03-18, 01:55
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Fan vad dom håller på...

Stackars glasman
Håller de på fortfarande just nu?
2020-03-18, 01:58
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Håller de på fortfarande just nu?

oja... dom väckte glasman som la kudde för öronen och ansiktet.
2020-03-18, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Vad fan händer? Senast igår var jag in å läste och då hade Jullan knullat med Glasman, men nu är hon tydligen intresserad av Sami? Går onekligen snabbt i svängarna här.
Hon har velat ha det med alla killar i huset typ. Först var det Martin, sen Lennie, sen alex, sen Sami och Glasman. Nu är hon helt plötsligt kär i Sami? Helt sjukt. Och Sami sa till julia helt seriöst att Julia är hans syster. Alltså ingen romans. Känns som det är något fel hos henne. Dåligt självförtroende eller vad?
2020-03-18, 02:00
Medlem
Citat:
Hur fan klarar alla andra i rummet av det? jag trodde först att Julia bara överdrev och var bara en hater. men dom håller ju på så varje natt. Jag hade stört mig otroligt mycket på det. Väldigt respektlöst mot alla andra som försöker sova.
2020-03-18, 02:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Fan vilka JÄVLA svin. Ludret förstår jag, det är den typen av dam, men inte snälla snickaren. Och varför gör inte Glasman, Jullan och Sami affär av det så de får flytta till Rosa rummet. Men okej där skulle ju fettot aldrig tolerera det.
2020-03-18, 02:05
Medlem
Citat:
Fan vilka JÄVLA svin. Ludret förstår jag, det är den typen av dam, men inte snälla snickaren. Och varför gör inte Glasman, Jullan och Sami affär av det så de får flytta till Rosa rummet. Men okej där skulle ju fettot aldrig tolerera det.
Hoppas dom vågar gå ihop och säga ifrån. Att inte få sömn
2020-03-18, 02:16
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Tror inte alls på den teorin. Snarare att någon kommer att åka ut först. De har hållit ihop sedan dag ett och visst har det varit friktion mellan dom men de kommer alltid tillbaka till varandra till slut då båda vet att de har mycket att förlora på att vara osams. En annan orsak kan vara att Mergim inte håller sig i skinnet utan lackar, får en tredje varning och automatiskt åker ut.

Du är ett troll men jag svarar dig ändå.
Mergim och Amilia avskyr varandra, men båda har räknat ut att dem måste sluta upp för att öka deras chanser att stanna kvar.
Du har ingen aning om psykologi om du tror att deras falska vänskap och pakt kommer att hålla. Klippet som Virgo1 länkade är ett bevis på detta, ingenting som har hänt dem 2 emellan är glömt.

Synd att inte Mergim vet hur mycket han skulle tjäna på att sätta dolken i Amilias bilring. Han hade gjort det direkt, utan att tveka. Men det kommer om båda är kvar ett tag till. Tror dock Amilia är den som kommer att göra det, hon vet hur man bakom ryggen vänder en hel grupp mot en person, det såg vi i deras senaste bråk.

Det jag fetade i din text tyder även på att du har samma åsikt som jag, men bara för att jag sänkte dig förut så var du tvungen att komma med ett pinsamt motinlägg här.

Snyggt att du kunde skriva ett inlägg utan att nämna neger, sprutluder, knulla och fetto förresten. Din jävla wannabe.
2020-03-18, 02:18
Medlem
Är Amilia typ en av den mest hemska/elakaste personen i BB historia
2020-03-18, 02:31
Medlem
Vem Tror Ni Vinner? Inte Hoppas
Osv
2020-03-18, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är Amilia typ en av den mest hemska/elakaste personen i BB historia

Ja, och fetaste.
2020-03-18, 02:33
Medlem
Längtar tills fettisen åker ut och får läsa denna tråd.

Då får hon smaka på sin egen medicin lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in