Citat:
Ursprungligen postat av
PutinsPutain
Du har upenbarligen inte lyssnat på vad hon presenterar, inte heller tidigare gräv utan
är enbart ute efter att förtala grävande journalister som konspiratörrer, vilket det naturligtvis inte är eftersom hon redovisar och analyserar en publik tillställning arrangerad av just WHO.
Visst, jag har inte
grävt på djupet om det är så att en hälsoorganisation vill manipulera och kontrollera oss för att centralisera makt till dom själva där folket i världen är något slags förvillat slavboskap.
Det är ju kontentan av vad hon säger, LOL, förstår du hur sjukt det låter?
Men jag ska inte uttala mig då, för jag har inte
grävt på djupet. Jag kan då heller inte uttala mig om huruvida aliens och ödlor styr vår planet, för jag har inte gjort något grävjobb där heller.
Jag förstår såklart att folk är oroliga och panikslagna gällande Corona. Vi kan också se hur media och våra styrande famlar i mörkret. De är också oroliga såklart och har inte alla svaren, vilket gör att vår känsla av sårbarhet förstärks.
Men att ta steget från att myndigheter i världen inte är perfekta till att de skulle bedriva någon typ av storskalig konspiration mot befolkningen är väl så mycket foliehatt det kan bli? Särskilt WHO som jobbar just för folkhälsa, dvs motsatsen till dina "slutsatser"
Nä, hon verkar vara någon typ av "crazy cat lady". Du ska inte lita på allt du hör..