2020-03-17, 00:48
  #77125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alltså vem hade frivilligt legat med Glasman? 🤮🤮🤮 inte för några pengar i världen

Du är bara avundsjuk för att du aldrig kan få något ens i närheten av Glasmans åderpåle.
2020-03-17, 00:48
  #77126
Medlem
Hur i helvete kan Julia frivilligt vilja att ha sex med glasman.. Usch. Undra vad hennes familj tänker lol.
2020-03-17, 00:48
  #77127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Nu kommer jag bli påhoppad känner jag, men jag får ta det.

Visst, Sami är skön, laid back soft, snäll och har sina stunder då han bjuder oss på skratt med roliga citat ect. Men hur mycket bjuder han på sig själv egentligen när man tänker efter? Varför har det blivit en masshysteri kring honom? Vad gör han som får många att ta honom under sina vingar?

Jag ogillar honom absolut inte, tvärtom. Jag har alltid haft honom i topp och vill att det ska gå bra med honom men efter en halv vecka i karantän hemma och endel bb under dagarna så har jag själv börjat ifrågasätta hans popularitet. Är det för han har minst störningsmoment?


Känner inte att jag vågar skriva så mycket mer än +1 :
2020-03-17, 00:48
  #77128
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Nu kommer jag bli påhoppad känner jag, men jag får ta det.

Visst, Sami är skön, laid back soft, snäll och har sina stunder då han bjuder oss på skratt med roliga citat ect. Men hur mycket bjuder han på sig själv egentligen när man tänker efter? Varför har det blivit en masshysteri kring honom? Vad gör han som får många att ta honom under sina vingar?

Jag ogillar honom absolut inte, tvärtom. Jag har alltid haft honom i topp och vill att det ska gå bra med honom men efter en halv vecka i karantän hemma och endel bb under dagarna så har jag själv börjat ifrågasätta hans popularitet. Är det för han har minst störningsmoment?

Det här var inte Sami's vecka. Han har varit nere länge nu, syntes tydligast idag!
2020-03-17, 00:49
  #77129
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alltså vem hade frivilligt legat med Glasman? 🤮🤮🤮 inte för några pengar i världen

Spammar du igen med bånge under pappas lakan.
2020-03-17, 00:49
  #77130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Haha, min mamma följde den serien slaviskt. När hon jobbade natt så spelade hon in den och den var ju svinlång så hon hade drösvis med VHS-kasseter fyllda med "Kvinnofängelset"

Detta var dock 10 år sen fanns dvd på den tiden men serien är nog rätt gammal har säkert gått fler gånger :P
2020-03-17, 00:50
  #77131
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Nu kommer jag bli påhoppad känner jag, men jag får ta det.

Visst, Sami är skön, laid back soft, snäll och har sina stunder då han bjuder oss på skratt med roliga citat ect. Men hur mycket bjuder han på sig själv egentligen när man tänker efter? Varför har det blivit en masshysteri kring honom? Vad gör han som får många att ta honom under sina vingar?

Jag ogillar honom absolut inte, tvärtom. Jag har alltid haft honom i topp och vill att det ska gå bra med honom men efter en halv vecka i karantän hemma och endel bb under dagarna så har jag själv börjat ifrågasätta hans popularitet. Är det för han har minst störningsmoment?
Media startade ett drev mot honom i början av säsongen. Det är anledningen till hans orimligt stora stöd. Men jag gissar att stödet kommer minska med tiden då han inte gör någonting. Jag tror att om 60 dagar att Jasmine eller Julia har en chans mot honom i en omröstning.
2020-03-17, 00:50
  #77132
Medlem
polskzclager245s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alltså vem hade frivilligt legat med Glasman? 🤮🤮🤮 inte för några pengar i världen
+1
Stackars människa
2020-03-17, 00:50
  #77133
Medlem
Glasman till bikten, tror ni de frågar om han verkligen vill ligga med Julia nu, haha
2020-03-17, 00:50
  #77134
Medlem
Det roliga är, Glasman vill inte ens! 😂
2020-03-17, 00:51
  #77135
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Nu kommer jag bli påhoppad känner jag, men jag får ta det.

Visst, Sami är skön, laid back soft, snäll och har sina stunder då han bjuder oss på skratt med roliga citat ect. Men hur mycket bjuder han på sig själv egentligen när man tänker efter? Varför har det blivit en masshysteri kring honom? Vad gör han som får många att ta honom under sina vingar?

Jag ogillar honom absolut inte, tvärtom. Jag har alltid haft honom i topp och vill att det ska gå bra med honom men efter en halv vecka i karantän hemma och endel bb under dagarna så har jag själv börjat ifrågasätta hans popularitet. Är det för han har minst störningsmoment?
Jag tror absolut att han är minst störande i huset, samt att han verkar vara en jäkla skön person utan att behöva göra sig till inför kamerorna. Sen kan man ju inte heller säga att han är super underhållande heller eftersom castingen till denna säsong har sugit pung jämfört med tidigare säsonger.
2020-03-17, 00:51
  #77136
Medlem
Det är så det blir när man röstar ut Philip.

Festerna blir döda.

Bra röstat Sverige!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in