2020-03-17, 00:29
  #77077
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Glasman och Sami är lite för bittra nu. Säger de godnatt så är det godnatt. Så... GODNATT!
Roligare att se Jassa, Amilia, Alex, Vickan och Lennie sitta å äta? Enligt mig nej.
2020-03-17, 00:29
  #77078
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Som jag skrev tidigare. Jag har varit lärare i redigeringsteknik i mitten av 90 talet. Det var innan man började redigera i datorn utan använde Sony Beta Pro maskiner. Jag har många elever som jobbar inom produktion. Tyvärr så slutade min bekant att jobba som frilansare för BB pga Corona. Man har endast fast anställda som som skall hålla sig hemma och jobbet hela tiden. Inga andra får koma nära nu. Analia känner ett par personer i teamet som växlar. Du kan oftast märka när ett visst team jobbar. I vissa team är Analia normalt prioriterad i andra mer. Det är lätt att se det om du tittar en hel dag vem som är i tjänst.
Så är det och kan inte förnekas.

Det blir intressant att se hur det utvecklas framöver.
Usch mår illa när jag tänker på att vi kanske få stå ut med henne ända tills finalen trots att hon har svagt stöd där ute.
2020-03-17, 00:30
  #77079
Medlem
Har Jassa sminkat sig med damm eller?
2020-03-17, 00:30
  #77080
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äh, det är de andra som inte har tillräckligt många diagnoser för att uppskatta Julias storhet.
Heja Julia!

Jag börjar sätta Jullan som min favvo snart
2020-03-17, 00:30
  #77081
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Stackars Sami, han är så förbi hela BB, han vill studera sina insekter.

Kan BB inte förbarma sig och spela Win & Play: Ya BB så Sami blir lite glad igen???
2020-03-17, 00:31
  #77082
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Är ”festen” över som vanligt runt 00:00.
Svinet sitter o trycker i sig mer matrester och alkoholen lyser med sin frånvaro. Fyfan vad jag är less på det här
Kom den ens igång. Att blåvalen trycker mat är ju en vana.
2020-03-17, 00:31
  #77083
Medlem
gringo85s avatar
Fan sami verkar så deppig..har han vart så här låg hela dagen ?
2020-03-17, 00:31
  #77084
Medlem
Kan inte BB spela Bä bä vita lamm innan de ska sova?
2020-03-17, 00:31
  #77085
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Usch mår illa när jag tänker på att vi kanske få stå ut med henne ända tills finalen trots att hon har svagt stöd där ute.

Det är det jag är rädd för. Frågan är bara vilka team som är kvar iom Corona. Hoppas på det bästa.
2020-03-17, 00:31
  #77086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Roligare att se Jassa, Amilia, Alex, Vickan och Lennie sitta å äta? Enligt mig nej.


Tänker att de är iaf vakna......
2020-03-17, 00:32
  #77087
Medlem
Vad är det jag ser? Tjockisen plockar undan tallriken efter sig?
2020-03-17, 00:32
  #77088
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Julia är den enda BB- deltagaren där inne.

Hoppas fan hon vinner skiten.

Hur galen och konstigt hon än är. Så bjuder hon på sig själv.

Fuck alla andra.

Hon är helt underbar den kvinnan. Börjar sakta bli kär

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in