Som jag skrev tidigare. Jag har varit lärare i redigeringsteknik i mitten av 90 talet. Det var innan man började redigera i datorn utan använde Sony Beta Pro maskiner. Jag har många elever som jobbar inom produktion. Tyvärr så slutade min bekant att jobba som frilansare för BB pga Corona. Man har endast fast anställda som som skall hålla sig hemma och jobbet hela tiden. Inga andra får koma nära nu. Analia känner ett par personer i teamet som växlar. Du kan oftast märka när ett visst team jobbar. I vissa team är Analia normalt prioriterad i andra mer. Det är lätt att se det om du tittar en hel dag vem som är i tjänst.
Så är det och kan inte förnekas.
Det blir intressant att se hur det utvecklas framöver.
Usch mår illa när jag tänker på att vi kanske få stå ut med henne ända tills finalen trots att hon har svagt stöd där ute.
Är ”festen” över som vanligt runt 00:00.
Svinet sitter o trycker i sig mer matrester och alkoholen lyser med sin frånvaro. Fyfan vad jag är less på det här
Kom den ens igång. Att blåvalen trycker mat är ju en vana.