Citat:
Ursprungligen postat av
Drullknull
Det är inte mycket du kan göra, bli smittad sen kan du chilla. Din slitnödiga oro kommer inte förändra något.
Vad bidrar ditt gnäll om luftrörskatarr när det finns äldre som kämpar för sina liv i lunginflammation?
Så korkad kan du ändå inte vara att du missat att tråden inte handlar om din luftrörskatarr. Jag lider verkligen med de som utsätts för ditt självcentrerade ego, även i vården.
Hmm, nu är vi på Flashback, här kan inceln Lasse helt plötsligt har mer kompetens mer än professorer, läkare och epidemiologer. Mer ryggmärgsreflexer än logiskt tänkande.
Klart han har rätt, så inget vaccin finns är det bara en dust med viruset som gäller.
Nu är ju inte du herr eller fru DRULLKNULL någon läkare. Sett till namnet ditt definitivt inte.
Nej jag har inte luftrörskatarr. Kollat upp det i December. Kollat astma, kol ( finns många fall i min släkt) genomgått spirometri osv.
Jag är mest utav allt rädd att smitta ner andra med något jag inte vet vad är.
Det är du DRULLKNULL som är en egocentrad skitstövel. Punkt slut.
Låt medlemmar här inne prata om det de vill utan kunskaper, med sina källor, sina funderingar i frågorna vad gäller coronaviruset.
Du gör dig bara löjlig när du drullknullar loss.