Citat:
Ursprungligen postat av
Imperiatrixia
OM du gillar Sami: GÖR en Sami. Du, dig har jag tvingats lyssna på, som resten, på ett tag. JAG skiter fullständigt i dig. MEN du borde inte göra det. Lyssna på dig själv. Och lyssna på alla runt dig. Returnera/ no returnera! Hjälp dig själv, nu! Det finns hjälp.🙏🙏❤️❤️🙏🙏
Tagga ner nu och var inte så arg. Detta är BB inte amerikanska presidentvalet. Eller Corona för den delen. Finns många trådar där du kommer uppskattas så mycket mer, tro mig. Här finns ingen som vill höra dig, även om du är välkommen, taggar ner och chillar.
Vi är här för chilla inte jiddra.