2020-03-16, 19:38
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ligger kvar som story på deras instagram
Aaah men då så! Måste vara där jag såg den kom jag på nu!

Men dåså allesammans då kan man rösta på vilka 4 som ska ingå i matveckan denna vecka, vad ni än gör, rösta på Amilia
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad snackar ni om vilke röstning?

BBs instastory, men du kanske fått svar redan
Medlem
Tråkigt att samma människor alltid vinner tävlingar. De borde köra tävlingar som inte är fysiska också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Tack 😄 Det va de roligaste i denna tråden! Snälla gör en varje kväll 🤛🏻
Tack så mycket! Får se om mitt psyke orkar
2020-03-16, 19:39
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Rättning: ohygienisk, torrschampo, brun utan sol. Duschar: NÄR? Går runt i svart pyjamas som hon nu vuxit ur. VAD är nästa steg, gå runt i påslakan? Inga kläder passar längre. Nästa vecka kommer hon längre ej i! Dagens sanning☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

Sanning vetefan, tycker hennes pyjamas sitter som den gjorde förra veckan. En behöver ju inte överdriva.
2020-03-16, 19:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Tack! Betyder mycket.
Ja så kan det säkert vara, Lennie vill ju bara vara snäll.

Ja gosen är snäll mot sin 15 år yngre pojkvän samt Analia. Nä fortsätt informera!
Det uppskattas. Vi sammanfattar det i slutet och får en bra analys.
2020-03-16, 19:40
Medlem
Citat:
Är ni redo för första analyseringen av Amilias kvällsmat?
Här kommer den (för jag har verkligen inget liv).

16 mars
kvällsmat: En stor bit pizza på tio minuter, sitter och ’’mm’’ar under tiden. Ser ut som att hon sitter och överväger ifall hon ska ta en ’’liten’’ bit till. Blir inga fler bitar än. Hon verkar mycket fundersam. Hon säger till Lennie ’’jag tror fan jag är mätt alltså’’. Beslutar sig tillslut för att det får plats en till bit pizza i magen. Varför inte liksom. Stoppar i sig den på cirka fem minuter. Mums. Lennie förser henne med ännu en bit pizza. Hon skrattar lite svagt men hugger in med glädje. Släpper en ljudlig rap. Hon äter upp pizzan i tre tuggor. Skrattar som hon samtidigt säger ’’alltid jag som är sist’’. Kan detta vara taktik från hennes sida, för att slippa ta disken? Mycket möjligt. Såklart tar pappa Lennie hennes tallrik samtidigt som hon dricker i sig sitt sista vatten. Även glaset dukar Lennie undan. På hennes ansiktsuttryck ser det ut som att pizzan kommer upp i halsen några gånger, men hon sväljer beslutsamt.

Okej, detta är nog det enda jag kommer skriva om hennes matintag. Det var jobbigare än vad jag trodde.

Fyfan, allt stör mig, men det fetmarkerade stör mig mest ändå.

Men stort jävla tack för inlägget! Klockrent.
2020-03-16, 19:41
Medlem
esetts avatar
Citat:
Är ni redo för första analyseringen av Amilias kvällsmat?
Här kommer den (för jag har verkligen inget liv).

16 mars
kvällsmat: En stor bit pizza på tio minuter, sitter och ’’mm’’ar under tiden. Ser ut som att hon sitter och överväger ifall hon ska ta en ’’liten’’ bit till. Blir inga fler bitar än. Hon verkar mycket fundersam. Hon säger till Lennie ’’jag tror fan jag är mätt alltså’’. Beslutar sig tillslut för att det får plats en till bit pizza i magen. Varför inte liksom. Stoppar i sig den på cirka fem minuter. Mums. Lennie förser henne med ännu en bit pizza. Hon skrattar lite svagt men hugger in med glädje. Släpper en ljudlig rap. Hon äter upp pizzan i tre tuggor. Skrattar som hon samtidigt säger ’’alltid jag som är sist’’. Kan detta vara taktik från hennes sida, för att slippa ta disken? Mycket möjligt. Såklart tar pappa Lennie hennes tallrik samtidigt som hon dricker i sig sitt sista vatten. Även glaset dukar Lennie undan. På hennes ansiktsuttryck ser det ut som att pizzan kommer upp i halsen några gånger, men hon sväljer beslutsamt.

Okej, detta är nog det enda jag kommer skriva om hennes matintag. Det var jobbigare än vad jag trodde.

Hon som påstår att hon inte kan rapa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Ut med Alex idag

Hur många gånger ska man förklara för dig din inavel. Martin kommer rädda Alex är du trög eller?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Tråkigt att samma människor alltid vinner tävlingar. De borde köra tävlingar som inte är fysiska också.

Har klagat på detta förut. Men de vill att Analia får lite rörelse så gaffeltrucken kommer in när de skall hämta henne.
2020-03-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Hon som påstår att hon inte kan rapa
Jaså? Jag såg det då tydligt med mina ögon, och hörde med mina öron.
2020-03-16, 19:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jaså? Jag såg det då tydligt med mina ögon, och hörde med mina öron.

+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in