2020-03-14, 11:48
  #69781
Medlem
Det skulle vara så jävla kul nu om dom fick ett brev att två inte ens försökte dricka så nu blir det kollektiv bestraffning. Ris tills måndagmorgon
2020-03-14, 11:49
  #69782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fast vänta lite nu, det stog väl alla eller en, då failade dom isf, jävligt luddigt iaf

Tycker också det men jag har mer än en hjärncell och om BB skulle säga att de failade hade Mergim och amilia fått mer skit och det kan de inte äventyra!!!! Fy skam!!
2020-03-14, 11:49
  #69783
Medlem
burialhexs avatar
Bb bekräftar på sin instagram:

"Det var inget krav på att alla deltagare skulle behövde delta under utmaningen. Deltagarna fick själva bestämma hur de skulle fördela innehållet"
2020-03-14, 11:50
  #69784
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Det var bara amilia och Mergim som inte drack. Är det bara jag som tolkade det som att de misslyckades? ALLA skulle smaka eller så skulle en dricka allt. Han i vita dräkten nickade bara. Jag tror de misslyckats.
Räckte med att några drack.
Sami och Julia drack hela glas, såg inte om jassa drack helt glas men det va mycket. dom drack majoritet av maskar och Oboj´en. Resten av deltagarna delade på 1/3dels liter
2020-03-14, 11:50
  #69785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det skulle vara så jävla kul nu om dom fick ett brev att två inte ens försökte dricka så nu blir det kollektiv bestraffning. Ris tills måndagmorgon

Hoppas på det endast för att Mergim och Amilia ska få skit. Jävla råttor.
2020-03-14, 11:50
  #69786
Medlem
Vilka var det som inte drack ?
2020-03-14, 11:50
  #69787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fast vänta lite nu, det stog väl alla eller en, då failade dom isf, jävligt luddigt iaf

Ja, men han med örngottet på huvudet stod bara o nicka vid varje fråga. Så de är helt meningslöst att ta brev o regler seriöst. Jävla lekstuga
2020-03-14, 11:50
  #69788
Medlem
kendallos avatar
Recap senaste timmen någon? Plz?
2020-03-14, 11:50
  #69789
Medlem
avixs avatar
Ni som var vakna imorse och röstade på Jas....
2020-03-14, 11:51
  #69790
Medlem
AAAAAAAAAHHHH
OH MY GOEEEEED

”Smask smask”

AAAAAAAAAHHHHHH
2020-03-14, 11:51
  #69791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Bb bekräftar på sin instagram:

"Det var inget krav på att alla deltagare skulle behövde delta under utmaningen. Deltagarna fick själva bestämma hur de skulle fördela innehållet"
värdelös utmaning oavsett lol
2020-03-14, 11:51
  #69792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Hoppas på det endast för att Mergim och Amilia ska få skit. Jävla råttor.
Tror alla är glada ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in