Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven4
Det var bara amilia och Mergim som inte drack. Är det bara jag som tolkade det som att de misslyckades? ALLA skulle smaka eller så skulle en dricka allt. Han i vita dräkten nickade bara. Jag tror de misslyckats.
Räckte med att några drack.
Sami och Julia drack hela glas, såg inte om jassa drack helt glas men det va mycket. dom drack majoritet av maskar och Oboj´en. Resten av deltagarna delade på 1/3dels liter