Senaste dagarna har fått mig att störa mig mer på
Jasmine
Glasman
Tror Glasman förstör ganska mkt. Håller tillbaka Sami och Julia en aning. Har inget emot honom personligen men utan honom skulle det kanske släppas loss mer?
Jasmine, älskar sin nya roll som sviken och bedragen. Ligger och myser med sin prins

och agerar som en liten tonårstjej. Det som stör mig mest är nog hennes sätt att fjanta bort nästan allt inklusive viktiga tävlingar och att Julia verkligen har rätt när hon sa att Jasse är ute efter tv tid. Det stämmer så bra
Annars så stör jag mig på Amilias sätt att vara sedan hon blev kär i Lennie. Det är det mest uppenbara.
Det är bris på karaktärer i årets säsong! Både Patsy och Kim skulle varit kvar fan!