2020-03-16, 16:07
  #75181
Medlem
Haha BBs Instagram postade en video på Alex smaskandes och skrev ”Till alla er därute som inte kan få nog av och bara ÄLSKAR Alex smaskande! Enjoy” fan vad de hatar oss, men tyckte de var lite roliga där
2020-03-16, 16:08
  #75182
Medlem
Dom enda normala i huset är ju fan Alex och Martin.
2020-03-16, 16:09
  #75183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Har aldrig skrivit i tråden, och är ej heller aktiv på Flashback förutom att jag går in och läser i ämnen jag finner intressanta. Är i hemlighet ett riktigt BB-fan och följer dem slaviskt och har gjort sedan start. Även läst en del i tråden och på sistone har behovet av att lufta mina åsikter för er växt sig större.

Min take på alla deltagare:

Sami - Värdig vinnare. Varit sig själv sedan start och sticker ut ur mängden. Inte mycket för skitsnack men säger ifrån när det behövs. Snäll, go och jävligt speciell på ett bra sätt.
Julia - Störde mig ofantligt mycket på henne i början men hon växer för var dag. Precis som Sami en värdig vinnare. Hon har ett starkt psyke och kommer förhoppningsvis gå långt. Skiter i andras åsikter utan kör sin grej. Ett orginal, som Sami.
Glasman - PK-vänster snubbe som insett att han kan göra karriär med Sami efter BB. Detta blev ännu mer tydligt efter att han fick veta att Sami är ex-nazist. Dollar-ögonen glänste och nu verkar det som att han är mer på Sami än vad Sami är på honom. Tror Sami hade gjort sig bättre i TV-rutan med endast Martin och Julia omkring sig, helt ärligt. Ser gärna att han åker snart.
Jassa - Fy och satan vad jag stör mig på henne. Hon var en av favoriterna i början men hennes skrik, som låter precis som en skata, är värre än allt. Hon är i grunden väldigt osäker, varpå hon smörar för alla och söker konstant bekräftelse. Upplever att hon vill framställa sig själv som en varm person som bryr sig om alla, men tror det är ett spel rakt igenom. Eller så är hon bara så bekräftelsekåt att hon vill vara vän med alla. Hon får gärna åka ut asap.
Mergim - När Anty var inne var han riktigt irriterande, men sedan han åkte ut tycker jag han verkar må bättre och visar fler och fler fina sidor. Jag vill gärna att han är kvar.
Amilia - Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ser att många här inne avskyr henne och jag tänker inte sjunka så lågt att kommentera annat än hennes beteende, som jag inte uppskattar. Besserwisser som glädjer sig åt andras missöden. Speciellt andra som hon inte gillar. Ut.
Alex - En av mina favoriter tillsammans med Julia och Sami. Skulle vilja se Alex börja umgås mer med Sami och Julia. Skulle bli intressanta diskussioner och jag tror de skulle ha väldigt kul om de fann varandra.
Martin - Jag gillar Martin mer och mer (många deltagare som vuxit snarare än sjunkit i mina ögon). Han är rätt lowkey men behövs inne i huset. Tycker han är jävligt rolig när han är full (som han älskar).
Lenny - Lenny är lite av ett mähä för mig, men fyller ändå någon typ av funktion i huset. Har lite svårt att sätta fingret på honom.
Victoria - Ung och naiv. Snäll i grund och botten och vill innerst inne allas bästa, men misslyckas att tampas med pragmatiskt tänkande.
Philip - Svintråkig. Hoppas han åker ikväll.
Frida - Hon skrattar för mycket men det är väl egentligen inte jättemycket att störa sig på. Är kul på fest och drar upp stämningen.

Håller inte med dig överhuvudtaget angående Julia. Hon var en favorit i början för mig. Men senaste veckan/veckorna har hon gått med på sektledaren Glasmans skitsnack och sjunkit som en sten.
2020-03-16, 16:13
  #75184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vi känner nästan likadant för alla. Vet inte om Julia är en av mina favoriter dock. Martin är också lite mer minus för mig eftersom han är lite för tyst och lugn. Annars tycker du som jag men uttrycker nog mig lite mer omoget och starkt 😂

Haha, vet om att jag är lite ensam om min åsikt med Julia.

Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Håller inte med dig överhuvudtaget angående Julia. Hon var en favorit i början för mig. Men senaste veckan/veckorna har hon gått med på sektledaren Glasmans skitsnack och sjunkit som en sten.

Nä, har förstått att jag sticker ut lite här med Julia. Och håller med dig ang. Glasmans skitsnack, att hon fallit för det. Najsa vore ju om Glasman åkte och Sami och Julia började umgås mer.
2020-03-16, 16:14
  #75185
Medlem
Alltså igår när Martin snackade med Amilia och Lennie om vem han skall rädda så var han rätt osäker och snacka om att Victoria bjuder på sig själv osv.
2020-03-16, 16:16
  #75186
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Haha BBs Instagram postade en video på Alex smaskandes och skrev ”Till alla er därute som inte kan få nog av och bara ÄLSKAR Alex smaskande! Enjoy” fan vad de hatar oss, men tyckte de var lite roliga där
Haha, det var faktiskt lite humor av dom.

Annat än appens omröstningar som brukar låta:

" Huuuuur taggad är du för veckans måndagsfinal? "

1. astaggad
2. superdupertaggad
3. megasuperdupertaggad
2020-03-16, 16:17
  #75187
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Har aldrig skrivit i tråden, och är ej heller aktiv på Flashback förutom att jag går in och läser i ämnen jag finner intressanta. Är i hemlighet ett riktigt BB-fan och följer dem slaviskt och har gjort sedan start. Även läst en del i tråden och på sistone har behovet av att lufta mina åsikter för er växt sig större.

Min take på alla deltagare:

Sami - Värdig vinnare. Varit sig själv sedan start och sticker ut ur mängden. Inte mycket för skitsnack men säger ifrån när det behövs. Snäll, go och jävligt speciell på ett bra sätt.
Julia - Störde mig ofantligt mycket på henne i början men hon växer för var dag. Precis som Sami en värdig vinnare. Hon har ett starkt psyke och kommer förhoppningsvis gå långt. Skiter i andras åsikter utan kör sin grej. Ett orginal, som Sami.
Glasman - PK-vänster snubbe som insett att han kan göra karriär med Sami efter BB. Detta blev ännu mer tydligt efter att han fick veta att Sami är ex-nazist. Dollar-ögonen glänste och nu verkar det som att han är mer på Sami än vad Sami är på honom. Tror Sami hade gjort sig bättre i TV-rutan med endast Martin och Julia omkring sig, helt ärligt. Ser gärna att han åker snart.
Jassa - Fy och satan vad jag stör mig på henne. Hon var en av favoriterna i början men hennes skrik, som låter precis som en skata, är värre än allt. Hon är i grunden väldigt osäker, varpå hon smörar för alla och söker konstant bekräftelse. Upplever att hon vill framställa sig själv som en varm person som bryr sig om alla, men tror det är ett spel rakt igenom. Eller så är hon bara så bekräftelsekåt att hon vill vara vän med alla. Hon får gärna åka ut asap.
Mergim - När Anty var inne var han riktigt irriterande, men sedan han åkte ut tycker jag han verkar må bättre och visar fler och fler fina sidor. Jag vill gärna att han är kvar.
Amilia - Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ser att många här inne avskyr henne och jag tänker inte sjunka så lågt att kommentera annat än hennes beteende, som jag inte uppskattar. Besserwisser som glädjer sig åt andras missöden. Speciellt andra som hon inte gillar. Ut.
Alex - En av mina favoriter tillsammans med Julia och Sami. Skulle vilja se Alex börja umgås mer med Sami och Julia. Skulle bli intressanta diskussioner och jag tror de skulle ha väldigt kul om de fann varandra.
Martin - Jag gillar Martin mer och mer (många deltagare som vuxit snarare än sjunkit i mina ögon). Han är rätt lowkey men behövs inne i huset. Tycker han är jävligt rolig när han är full (som han älskar).
Lenny - Lenny är lite av ett mähä för mig, men fyller ändå någon typ av funktion i huset. Har lite svårt att sätta fingret på honom.
Victoria - Ung och naiv. Snäll i grund och botten och vill innerst inne allas bästa, men misslyckas att tampas med pragmatiskt tänkande.
Philip - Svintråkig. Hoppas han åker ikväll.
Frida - Hon skrattar för mycket men det är väl egentligen inte jättemycket att störa sig på. Är kul på fest och drar upp stämningen.

Nykter syn på deltagarna i huset. Jag kan dock stå ut med Jasmine så länge det stör Glasman.
2020-03-16, 16:18
  #75188
Medlem
MrBodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
appens omröstningar som brukar låta:

" Huuuuur taggad är du för veckans måndagsfinal? "

1. astaggad
2. superdupertaggad
3. megasuperdupertaggad

Det speglar faktiskt hur löjlig denna säsong har varit
2020-03-16, 16:20
  #75189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nykter syn på deltagarna i huset. Jag kan dock stå ut med Jasmine så länge det stör Glasman.

Köper det argumentet. Men att kolla liven blir ju helt olidligt ibland när man från ingenstans hör ett jävla skrik-vrål.
2020-03-16, 16:21
  #75190
Medlem
Trött på att se dom två blåshålen kika fram under täcket konstant.
När fan är det dags för fanskapet att åka?!
2020-03-16, 16:22
  #75191
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Trött på att se dom två blåshålen kika fram under täcket konstant.
När fan är det dags för fanskapet att åka?!
Det måste vara hennes tur att hänga löst snart. Då blir det fest för oss!
2020-03-16, 16:22
  #75192
Medlem
Senaste dagarna har fått mig att störa mig mer på

Jasmine
Glasman

Tror Glasman förstör ganska mkt. Håller tillbaka Sami och Julia en aning. Har inget emot honom personligen men utan honom skulle det kanske släppas loss mer?

Jasmine, älskar sin nya roll som sviken och bedragen. Ligger och myser med sin prins och agerar som en liten tonårstjej. Det som stör mig mest är nog hennes sätt att fjanta bort nästan allt inklusive viktiga tävlingar och att Julia verkligen har rätt när hon sa att Jasse är ute efter tv tid. Det stämmer så bra

Annars så stör jag mig på Amilias sätt att vara sedan hon blev kär i Lennie. Det är det mest uppenbara.

Det är bris på karaktärer i årets säsong! Både Patsy och Kim skulle varit kvar fan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in