2020-03-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Aaah men då så! Måste vara där jag såg den kom jag på nu!

Men dåså allesammans då kan man rösta på vilka 4 som ska ingå i matveckan denna vecka, vad ni än gör, rösta på Amilia

Tycker Team Rainbow (Frida/Philip är nya Jass) ska få visa sin perfekta laganda. Har inte sett Julia vid grytorna sen hon smakade 144 ggr från sleven och hällde i öl och alla andra äckelheter som pågick. Sami och Sektman kan väl öht inte laga mat? Men går absolut att slänga in Amilian där.
2020-03-16, 19:44
Medlem
Vickan ska ut idag, inget snack om saken
2020-03-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Jaså? Jag såg det då tydligt med mina ögon, och hörde med mina öron.

Inte vanliga rap är det heller, de med luft. Utan det är dessa som du beskrev i ditt tidigare inlägg(de som kommer upp i halsen, med mat, och ner igen)
2020-03-16, 19:45
Medlem
Varför tycker jag att Philip ser ut som en liten tant? Glasögonen som avgör allt kanske
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker Team Rainbow (Frida/Philip är nya Jass) ska få visa sin perfekta laganda. Har inte sett Julia vid grytorna sen hon smakade 144 ggr från sleven och hällde i öl och alla andra äckelheter som pågick. Sami och Sektman kan väl öht inte laga mat? Men går absolut att slänga in Amilian där.

Glasman har ju själv sagt att han inte kan laga mat och äter allt ute, så sätt han fan inte vid grytorna.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Hon som påstår att hon inte kan rapa
Har inte sett en enda fet människa som inte rapar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

jag röstde på sami julia jasmine frida sami behöver lite bruder runt sig
2020-03-16, 19:46
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Aaah men då så! Måste vara där jag såg den kom jag på nu!

Men dåså allesammans då kan man rösta på vilka 4 som ska ingå i matveckan denna vecka, vad ni än gör, rösta på Amilia

Då kommer hon bara att springa in på toaletten och böla
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Shit, Philip är en jävla SANDWICH just nu! Han fuckar ur! Han var den enda som vågade säga rakt ut hur förjävligt Jasmines hår såg ut. Fattar inte hur han vågade. Vi alla har ju sett hur jävla grönt det är, så kräks den här galningen ut "Jag ser några gröna toner". Saaaaandwich!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Inte vanliga rap är det heller, de med luft. Utan det är dessa som du beskrev i ditt tidigare inlägg(de som kommer upp i halsen, med mat, och ner igen)
Ja, man ser det så tydligt, nästan så att det blir som ett adamsäpple utanpå halsen..
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag röstde på sami julia jasmine frida sami behöver lite bruder runt sig

Sami har sina spindlar så han behöver inga brudar.
2020-03-16, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glasman har ju själv sagt att han inte kan laga mat och äter allt ute, så sätt han fan inte vid grytorna.

Hade varit intressant med Glasman,Fettot,Sami och Harry Potter i köket en vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in