2020-03-16, 18:47
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Är det ingen här som tjänat på Bear cert x2 ? Den enda gången jag använt mig av Bull/Bear med hävstång. Men den här gången går det inte att göra fel med Bear x2 , det bara går inte.

Jo man tjänade en del idag. Jag kör lite högre hävstång dock. Köra bear är nästan som att ha en egen sedelpress.
Citera
2020-03-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stahlhelm1916
är du tillbaka nu, bajsboo?

sitter du och räknar dina miljarder med din thaifru?
Fattiglappen vågar inte svara på hur många % han förlorat på sin livsbesparing på 5k som han satte in och skröt om han nu skulle bli rik (dec 2019), istället försöker losern styra in på mina pengar och min familj 😂
Svara nu din jävla fattiglapp.. hur mycket har du tappat din jävla loser??
Citera
2020-03-16, 18:50
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Är det ingen här som tjänat på Bear cert x2 ? Den enda gången jag använt mig av Bull/Bear med hävstång. Men den här gången går det inte att göra fel med Bear x2 , det bara går inte.

Själv petade jag in en tusenlapp i OMX BEAR X15. Det gick bra under början av dagen, sen tappade jag alla gains under eftermiddagen, ligger tom på lite minus.

Missade att sälja innan börsen stängde, frågan är om jag ska lägga en säljorder nu eller vänta till kursen öppnar imorgon och hoppas på ytterligare ras.

Vad tror ni?
Citera
2020-03-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Jo man tjänade en del idag. Jag kör lite högre hävstång dock. Köra bear är nästan som att ha en egen sedelpress.

När köper du dina bear cert, håller du dem någonsin över natten?
Citera
2020-03-16, 18:55
Medlem
Idittfejss avatar
Detta är läskigare än själva corona.
Citera
2020-03-16, 19:01
Medlem
Citat:
Har förvisso kört med lite högre hävstång, men ligger närmare 300% plus sedan 2-3 veckor tillbaka. Annars är warranter ganska mysiga för att slippa urholkningen på vanliga cert.
Citera
2020-03-16, 19:03
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goustaff
När köper du dina bear cert, håller du dem någonsin över natten?

Köper när jag tycker att jag ser ett billigt tillfälle att haka på en nedåtgående trend.

Ibland håller jag dom över natten. Men jag försöker undvika det.
Citera
2020-03-16, 19:12
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Fy fan. Dow Jones på -9,85% nu. Och jag som har Bull DWJII.
Citera
2020-03-16, 19:23
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Själv petade jag in en tusenlapp i OMX BEAR X15. Det gick bra under början av dagen, sen tappade jag alla gains under eftermiddagen, ligger tom på lite minus.

Missade att sälja innan börsen stängde, frågan är om jag ska lägga en säljorder nu eller vänta till kursen öppnar imorgon och hoppas på ytterligare ras.

Vad tror ni?

Håll kvar ifall Asien/Australienbörserna (Öppnar inatt 01 och stänger ca. 07) visar minus. Du verkar ha kommit in sent när du köpte din Bear. Det blir en ny riktning för imorgon och den här gången är du med från start.
Citera
2020-03-16, 19:25
Medlem
Cor0naviruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Fy fan. Dow Jones på -9,85% nu. Och jag som har Bull DWJII.

Använd aldrig bulls. Pga stora svängningar så raders dem ut snabbt.
Citera
2020-03-16, 19:31
Medlem
Ge mig en prognos då du som är så högutbildad och kunnig! Ta vad som helst, något du är insatt i (om du nu är insatt i något ens).

Ge mig också 2 trade cases både long och short så ska jag kolla upp dom.

Du med din höga utbildning och ditt före detta yrke som inte bara är en titel borde ju inte ha några problem med detta.

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ett yrke är inte enbart en titel för oss högutbildade. Tänk på det nästa gång du står i verkstan och skruvar på bilar.
Citera
2020-03-16, 19:38
Medlem
Cor0naviruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Ge mig en prognos då du som är så högutbildad och kunnig! Ta vad som helst, något du är insatt i (om du nu är insatt i något ens).

Ge mig också 2 trade cases både long och short så ska jag kolla upp dom.

Du med din höga utbildning och ditt före detta yrke som inte bara är en titel borde ju inte ha några problem med detta.

Vad är "Hanks" position i det hela? (så jag slipper gå igenom många sidor)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in