2020-03-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Må vara sant men tror bestämt på besvikelse också, Julia och Jassa var bffs där inne och Jassa och rainbow satt i princip ihop tills Martin kom in och Jasse gled från gruppen för varje dag som gick.

Jasse "blås vind i mitt segel" Armstrong, kan förstå hur det kan störa en del. Särskilt en exklusiv grupp som rainbow
Senast redigerad av TheFatDove 2020-03-16 kl. 15:20.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycka vad man vill. Men dom i rainbow julia och glas är ju fan äldre än jas och beter sig som småbarn. Att hålla på och vara bitter.
Ja bitter är inget bra att vara. Det har du rätt i Ursula
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Inte vad jag har hört i alla fall.
Ok, har läst nåt sånt här i tråden några gånger men det kanske var nåt skämt
2020-03-16, 15:23
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det är möjligt. Det kan även vara sant. Jag har inte hört något om det t dock.
Medlem
Vart fan är tjockisen idag????
Medlem
Citat:

Hon sa i början av BB att hon haft en ätstörning. Dock inte vad, inte vad mina öron nåtts av iaf.
2020-03-16, 15:24
Medlem
137MGs avatar
Citat:

Hon har nämt det ett par gånger men vet inte om hon är seriös? Anorexia tror jag knappast hon haft då man måste vara underviktig för den diagnosen, men hon kanske har/haft en annan typ av ätstörning men tycker anorexia låter mer dramatiskt.
2020-03-16, 15:25
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vart fan är tjockisen idag????
Hon ligger väl fortfarande i sin säng och rullar runt och gnäller över sin onda rygg. ( kan finnas anledningar till det Amilia )..
2020-03-16, 15:25
Medlem
askungens avatar
Citat:
Har Amilia sagt att hon har haft anorexia? När skulle det ha varit i så fall?

Jag tyckte mina öron höra henne säga "...min anorexi..."
Kollade hennes instagram och det är inget hob har lidit av till det yttre de senaste åren.
DOCK kan man ha anorexia utan att vara pinnsmal, men hennes aptit verkar det inte vara något fel på nu iaf. Hon hade ju tom godisgömma... oavsett vad har hon ingen hälsosam relation till kost.
2020-03-16, 15:28
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycka vad man vill. Men dom i rainbow julia och glas är ju fan äldre än jas och beter sig som småbarn. Att hålla på och vara bitter.
Glasman absolut men varför glömmer alla att Julia endast är 4 år äldre än Jasse? 😂 Förstår visserligen varför man tror att hon är 17 så jag tar tillbaka det, det är helt förståeligt.
2020-03-16, 15:29
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nåja, det är ju iallafall snäppet bättre än MP i mina ögon. Ett väldigt litet snäpp, men iallafall.

Nu ger jag upp detta för ikväll, kommer vara helt död imorgonbitti. Men innan jag hoppar i säng ska jag bjuda er alla Juliafans på ett kort litet klipp med en 19-årig Julia på gymnastikmattan. Varsågoda: https://youtu.be/9eOLuTYiiKM
Det märks fortfarande att Julia är tävlingsinriktad.Riktigt duktig måste man ju inflicka .Men klart inte rent spel när hon går tävla med killarna i. BB i fysiska grenar..BB borde göra sina tävlingar mer rättvisa för båda könen
2020-03-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Hon har nämt det ett par gånger men vet inte om hon är seriös? Anorexia tror jag knappast hon haft då man måste vara underviktig för den diagnosen, men hon kanske har/haft en annan typ av ätstörning men tycker anorexia låter mer dramatiskt.
Jag scrollade nämligen igenom hela hennes insta tidigare och hon var inte smal på nån bild, utan lika stor som nu. 17-18 var hon när hon började lägga ut bilder där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in