Citat:
Ursprungligen postat av
Virgo1
Jag skrev fel. Det var Centerpartiet. Det var jag själv som grävde fram det från hennes insta men blandade ihop Miljöpartiet och centerpartiet nu.
Nåja, det är ju iallafall snäppet bättre än MP i mina ögon. Ett väldigt litet snäpp, men iallafall.
Nu ger jag upp detta för ikväll, kommer vara helt död imorgonbitti. Men innan jag hoppar i säng ska jag bjuda er alla Juliafans på ett kort litet klipp med en 19-årig Julia på gymnastikmattan. Varsågoda:
https://youtu.be/9eOLuTYiiKM