2020-03-16, 14:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hur många är med i dom där facebooksidorna som lobbar för att rädda kvar hiphop-orten Vicky? Är det typ 10 k eller liknande? Jag smög nyss in på officiella BB sidan på fejjan och där är avskyn mot skvallerkärringen Victoria lika stor som här men det är ju inte så många som skriver där, det är jag medveten om.

Ja 10k nästan endast fjortonåringar från orten eller slickar Greta Thunbergs foto. Men ströväljarna som är den stora massan brukar välja de som har varit inne längst i första hand, men vi kör på.
2020-03-16, 15:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag har ingen aning hur folk kan inte se att Julias och glasmans bekymmer med jasse bottnar i svartsjuka.

Julias svartsjuka.
2020-03-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Så jävla trött på Corona tjafset. När Ebola dödade miljontals människor så var det ingen katastrof.
Vem har startat detta enorma drev, vem tjänar på det?

Miljontals? Vad babblar du om?
2020-03-16, 15:02
Medlem
DjPuttes avatar
Min lista:
1: Glasman less på hans BBK och annat
2: Alex skulle förändra dynamiken
3: Amilia raserar pinkroom
Sedan så spelar det ingen roll i tågordningen
2020-03-16, 15:03
Medlem
intressant snack mellan mergim och kaffekokaren
2020-03-16, 15:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aelgaegg
Miljontals? Vad babblar du om?

Ett sätt att beskriva det, bara. Det är inte mijoner i siffror.
Bara att folk dör och ingen pissar på sig som nu.
2020-03-16, 15:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Jag har ingen aning hur folk kan inte se att Julias och glasmans bekymmer med jasse bottnar i svartsjuka.
Må vara sant men tror bestämt på besvikelse också, Julia och Jassa var bffs där inne och Jassa och rainbow satt i princip ihop tills Martin kom in och Jasse gled från gruppen för varje dag som gick.

Problemet var ju att de aldrig kommunicerade om det, och därför gick det som de gick.

Men jag anser inte att Jassa var någon som helst förlust för dom egentligen. Rainbows snitt IQ steg ju enormt tex.
2020-03-16, 15:09
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Jasså, är det svartsjuka som ligger bakom Ursula?
2020-03-16, 15:11
Medlem
Har Amilia sagt att hon har haft anorexia? När skulle det ha varit i så fall?
2020-03-16, 15:15
Medlem
Frida ska servera Fake Rainbow kaffe, innan dess kallt vatten till Sektman. Verkar som att dom växt fast i fatboysen. Snart kanske det blir en spännande match i coronapingis i poolen. Åh vad bra tv.
2020-03-16, 15:16
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har Amilia sagt att hon har haft anorexia? När skulle det ha varit i så fall?
Inte vad jag har hört i alla fall.
2020-03-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Må vara sant men tror bestämt på besvikelse också, Julia och Jassa var bffs där inne och Jassa och rainbow satt i princip ihop tills Martin kom in och Jasse gled från gruppen för varje dag som gick.

Problemet var ju att de aldrig kommunicerade om det, och därför gick det som de gick.

Men jag anser inte att Jassa var någon som helst förlust för dom egentligen. Rainbows snitt IQ steg ju enormt tex.
Tycka vad man vill. Men dom i rainbow julia och glas är ju fan äldre än jas och beter sig som småbarn. Att hålla på och vara bitter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in