2020-03-16, 00:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, Men ändå dåligt spel av dom. Dom är så falska. Dom skulle ju kunna göra så mot vem som helst i huset. Och dom kommer att göra det.

De får gärna försöka, men det är slutligen ändå tittarna som röstar. Rainbow är är helt överlägset populära förutom Jassa. Andra kommer att ryka snabbare än min farsa röker upp en cigg. Och det är extremt. Trots sin college och sedan universitetsutbildning. Eller kanske tack vare den efter alla maya trips. Han är amerikan förresten, och där lär man sig tidigt en god röka.
2020-03-16, 00:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att Martin har påverkats av deras skitsnack?
Nej tror att han, till skillnad från vissa, kan tänka själv. Till en viss del.
2020-03-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Frågan är bara om viccan lyckas manipulera honom eller har han lärt sig att hon är falsk. Jag menar hon gjorde ju så förra veckan då hon flörtade med honom och fick honom att rädda henne.
2020-03-16, 00:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Men det bästa vore om man valde Vickan. Ställs hon mot Philip så tar hon honom om vi absolut inte kraftsamlar! Just nu är hon populär till skillnad mot Alex som ligger sist i alla mätningar. Philip är på Rainbows sida.
2020-03-16, 00:50
Medlem
Ser ut som Victoria letar tillfälle att diskutera morgondagens val med Martin. Men det är inte helt lätt och Martin är skeptisk.
2020-03-16, 00:51
Medlem
kermiths avatar
Analia har haft en osannolik tur att hamna i gruppen som vinner immunitet. Den turen kan inte hålla i sig. Snart är det hennes tur att dra en nitlott och då släpper vi giljotinen
2020-03-16, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Ser ut som Victoria letar tillfälle att diskutera morgondagens val med Martin. Men det är inte helt lätt och Martin är skeptisk.
Är han? För att förra helgen lyckades hon övertala honom. Jag hoppas att hon är kvar så att folk inser hur falsk hon är. Skulle bli så kul sen hur alla kommer vara mot henne.
2020-03-16, 00:54
Medlem
Förresten så har jättemånga klagat (nu pratar jag om Instagram) på upplägget med pakt och grupperingar, för man tycker det är så sjukt tråkigt att se folk pratar om spel och pakt hela tiden. Då har ansvarig på BBs konto svarat till flera:
"I vissa delar av säsongen så tävlar deltagarna i lag, så att taktiksnack uppstår är inget konstigt. Men förutsättningarna kan ändras snabbt i huset...”
Tror de tar åt sig folks kritik och snart kommer det bli slut på lagtävlingar och paktande! Skönt, då har vi chans att få ut Analia!
Medlem
kermiths avatar
Det skönaste är dock att Mergim börjar lacka mot Analia. Hon trycker ner honom hela tiden och han har gått omkring hela kvällen och snackat skit om henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove

Exakt vad jag ser också. Hal som en jävla ål är hon
2020-03-16, 00:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Förresten så har jättemånga klagat (nu pratar jag om Instagram) på upplägget med pakt och grupperingar, för man tycker det är så sjukt tråkigt att se folk pratar om spel och pakt hela tiden. Då har ansvarig på BBs konto svarat till flera:
"I vissa delar av säsongen så tävlar deltagarna i lag, så att taktiksnack uppstår är inget konstigt. Men förutsättningarna kan ändras snabbt i huset...”
Tror de tar åt sig folks kritik och snart kommer det bli slut på lagtävlingar och paktande! Skönt, då har vi chans att få ut Analia!

Yeeeees, då stämmer det jag sagt att individuellröstning blir aktuellt. Då måste Philip vara kvar!
2020-03-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det skönaste är dock att Mergim börjar lacka mot Analia. Hon trycker ner honom hela tiden och han har gått omkring hela kvällen och snackat skit om henne.
Jag hoppas på de blir ovänner. För det första har hon ju sagt till alla andra hon absolut inte ser honom som sin vän i huset utan bara vill vara trevlig mot honom så han inte lackar, för det andra så är det perfekt om de inte är vänner för då hade Mergim räddat alla andra före henne om han har makten och då har vi chans att få ut henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in