Citat:
Ursprungligen postat av
Awwwsum3
Fyfan vad jag kokar nu asså!!!
Vi måste grilla henne asså jävla fetto hon tror hon är omtyckt här ute
Hon som är så jävla bra på att analysera allt och har Sveriges bästa magkänsla, hon tror det är positivt att hon har blivit valt till olika saker tex kedjas ihop med Sami samt Vasaloppet. Det enda hon inte fattar är att vi valde hon skulle bli smittad av bacillen men hon tror det är pga vi tyckte hon förtjänade lite vila. Fyfan vad hon kommer få en chock när hon inser hur ogillat hon är. Hon vill sååå gärna ha tittarfrågor nästa vecka, hon tror väl hon får massa positivt men allt kommer vara om hur falsk hon är!