2020-03-16, 00:35
Medlem
Första gången jag ser fettot i köket utan att stod med kylskåpet öppet.
2020-03-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tror fan att Vicky är värre än Amilia och anty i huset. Hon spelar ju spelat riktigt hårt och sviker alla. Ingen betyder något för henne.
Hon eller alex ska ut på måndag!! Helst Vickan.
2020-03-16, 00:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Snälla produktionen kan ni få tyst på den feta grisen i köket. Hon försöker desutom påverka Martins val.

Aldrig sett en vidrigare människa Twiii..tystnar hon inte snart så gör jag natt besök och sliter fettot ur huset.
Jag hänger med!
2020-03-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jag hänger med!

Bra, vi behöver nog bli riktig många för att lyckas.

Hon väger ju flera ton.
2020-03-16, 00:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nåja, det är ju iallafall snäppet bättre än MP i mina ögon. Ett väldigt litet snäpp, men iallafall.

Nu ger jag upp detta för ikväll, kommer vara helt död imorgonbitti. Men innan jag hoppar i säng ska jag bjuda er alla Juliafans på ett kort litet klipp med en 19-årig Julia på gymnastikmattan. Varsågoda: https://youtu.be/9eOLuTYiiKM

Supertack! Där ser man. Förstår Analias hat mot de som är lyckade människor.
2020-03-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Fyfan vad jag kokar nu asså!!!
Vi måste grilla henne asså jävla fetto hon tror hon är omtyckt här ute
Hon som är så jävla bra på att analysera allt och har Sveriges bästa magkänsla, hon tror det är positivt att hon har blivit valt till olika saker tex kedjas ihop med Sami samt Vasaloppet. Det enda hon inte fattar är att vi valde hon skulle bli smittad av bacillen men hon tror det är pga vi tyckte hon förtjänade lite vila. Fyfan vad hon kommer få en chock när hon inser hur ogillat hon är. Hon vill sååå gärna ha tittarfrågor nästa vecka, hon tror väl hon får massa positivt men allt kommer vara om hur falsk hon är!
2020-03-16, 00:39
Medlem
Tror ni att Martin har påverkats av deras skitsnack?
2020-03-16, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon som är så jävla bra på att analysera allt och har Sveriges bästa magkänsla, hon tror det är positivt att hon har blivit valt till olika saker tex kedjas ihop med Sami samt Vasaloppet. Det enda hon inte fattar är att vi valde hon skulle bli smittad av bacillen men hon tror det är pga vi tyckte hon förtjänade lite vila. Fyfan vad hon kommer få en chock när hon inser hur ogillat hon är. Hon vill sååå gärna ha tittarfrågor nästa vecka, hon tror väl hon får massa positivt men allt kommer vara om hur falsk hon är!

Frågan är om det som inte ser liven vet om hur ond kossan är?

För i avsnitten så framställs hon som en ängel.
Medlem
Citat:
Nej.
Medlem
Citat:

Tror inte det.

Men om så, är han näst på tur ut också.
2020-03-16, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Frågan är om det som inte ser liven vet om hur ond kossan är?

För i avsnitten så framställs hon som en ängel.
Många i kommentarsfältet på BBs Instagram brukar kommentera negativt om henne. Väldigt sällan jag ser positiva kommentarer om henne till skillnad från exempelvis Mergim som faktiskt fått många fler fans på sistone.
2020-03-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Många i kommentarsfältet på BBs Instagram brukar kommentera negativt om henne. Väldigt sällan jag ser positiva kommentarer om henne till skillnad från exempelvis Mergim som faktiskt fått många fler fans på sistone.

Låter bra det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in