2020-03-16, 00:59
  #74569
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag hoppas på de blir ovänner. För det första har hon ju sagt till alla andra hon absolut inte ser honom som sin vän i huset utan bara vill vara trevlig mot honom så han inte lackar, för det andra så är det perfekt om de inte är vänner för då hade Mergim räddat alla andra före henne om han har makten och då har vi chans att få ut henne!

+1
2020-03-16, 01:01
  #74570
Medlem
kermiths avatar
Super. Mergim lackar redan!
2020-03-16, 01:02
  #74571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Super. Mergim lackar redan!
Har inte möjlighet att titta nu, är det mot Analia?
2020-03-16, 01:02
  #74572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Super. Mergim lackar redan!
Jag hänger inte med alls pga inte kollat på hela dagen. Varför är han lack/ledsen??
2020-03-16, 01:02
  #74573
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Har inte möjlighet att titta nu, är det mot Analia?
Yeeeeees!
2020-03-16, 01:04
  #74574
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hänger inte med alls pga inte kollat på hela dagen. Varför är han lack/ledsen??

För Analia trycker ner honom hela tiden angående hans ointelligens. Hon pikar honom ständigt.
2020-03-16, 01:04
  #74575
Medlem
MrsVanity1s avatar
Slog snabbt på och Börgrim gråter.
Vad fan är det nu Fettot sagt el är det han som är kränkt igen?
__________________
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-16 kl. 01:07.
2020-03-16, 01:05
  #74576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yeeeeees!
Härligt! Hoppas nu de avslutar ”vänskapen” för gott
2020-03-16, 01:05
  #74577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hänger inte med alls pga inte kollat på hela dagen. Varför är han lack/ledsen??

För att hon dumförklarar honom hela tiden när han inte kan säga rätt ord eller böjning av ord på svenska.
Hon frågade honom om han hade gått i skolan alls idag. Då blev han ledsen för hon vet tydligen om att han blivit mobbad i skolan och därför missat stor del av den.
2020-03-16, 01:07
  #74578
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Slog snabbt på och Börgrim gråter.
Vad fan är det nu Fettot sagt el.är det han som är kränkt igen?

Analia har ju pikat honom sedan dag ett, men hon passerade gränsen idag vid middagen. Sedan har han lackat, gått omring och snackat skit om henne. Hon pikar honom jämt om hans mobbning i skolan och att han aldrig avslutade högstadiet. Jävla fetto.
__________________
Senast redigerad av kermith 2020-03-16 kl. 01:10.
2020-03-16, 01:08
  #74579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är han? För att förra helgen lyckades hon övertala honom. Jag hoppas att hon är kvar så att folk inser hur falsk hon är. Skulle bli så kul sen hur alla kommer vara mot henne.

Vet inte vad du syftar på men tycker mig se honom följa henne med blicken såsom att han ej litar på henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Exakt vad jag ser också. Hal som en jävla ål är hon

Synd att kamera mannen inte följde efter henne in på toaletten. Såg att hon sprang efter honom och man hörde bara slutet av deras konversation. "Tack för att du säger det" - Martin
__________________
Senast redigerad av TheFatDove 2020-03-16 kl. 01:10.
2020-03-16, 01:10
  #74580
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Analia har ju pikat honom sedan dag ett, men hon passerade gränsen idag vid middagen. Sedan har han lackat, gått omring och snackat skit om henne. Hon pikar honom jämmt om hans mobbning i skolan och att han aldrig avslutade högstadiet. Jävla fetto.

Nog för att Bögrim inte är min favorit men det jävla Fetto fanskapet alltså.
När ska vi få chansen att rösta ut hon????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in