2020-03-15, 23:48
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Heliga Moder, en gång frågade du om dagens händelser och den dagen hade varit full av drama, då jag skrev ett pisslångt inlägg till dig med all info och jag fick inte ens ett tack

Men för att kort summera en händelselös dag, Jassa har varit på skitsnacksturné precis hela dagen tillsammans med Vicky. Amilia har sett ut som en sotare pga bus, Glasman har retat Julia om att hon verkar kär i Sami vilket gjorde henne oerhört generad, Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset, Frida har haft slut på energi vilket Amilia, Mergim och Lennie snackade skit om sen - "det betyder att hon spelat en roll sen hon kom in" sa Amilia. De pratade också mer skit om henne och givetvis rainbow. Vicky och Alex har tjaffsat men ingen vet om vad för ingen orkar lyssna, Sami rakade sig och blev skitsnygg. De fick titta på premiäravsnittet av Robinson - Jassa trodde i en hel minut att de skulle få byta plats med en Robinson deltagare och Lennie grät för att en deltagare blev utröstad.

Hahahaha jag minns det här!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sammanfattade nämligen också (inte lika utförligt och fint som du dock) men jag fick inte heller någon respons.

TACK som fan för dagens sammanfattning iaf, har slutat fråga pga trådens läge.
2020-03-15, 23:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad har Glasman gjort mot Vickan?

Ingenting, det är det ironiska i de hela. Det är Jassa som har hittat på skit om det.
2020-03-15, 23:53
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hoppas ni ser nu hur jobbig Vickan är.

Imorgon finns möjligheten att rösta ut henne.
Gör det!
Självklart.
Orkar inte mer sånt här babblande med Vickan.
Vickan är Falsk ål. Jassa kommer bli ledsen om Martin räddar Alex, och vickan inte hänger löst nästa vecka igen.
då behöver hon inte Jassa längre och deras tighta förhållande från i veckan löses upp.
2020-03-15, 23:55
Medlem
Lunatics avatar
Bästa om Martin räddar Philip.
Så både Alex och Vickan hänger löst. Vickan ryker då.
Medlem
Vill ni ha kvar Philip för att studera hans Pectus excavatum?
Avslutad
Julia har lagt sig i Glasmans säng nu
2020-03-15, 23:56
Avslutad
Ja tänk om Martin hade räddat fucking Philip. Fy fan.
Medlem
Alex ber om ursäkt men Victoria godtar ju den fan inte?! Men när hon ber om ursäkt så ska hon fan hyllas tio gånger om

Helt jävla dum i skallen är hon
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Victoria kan inte säga en enda mening utan att slicka sig om läpparna och gnida sina läppar mot varandra, tror hon att hon verkar sexig då? Hon kan inte ens stänga sina läppar fullt p.g.a. all skit hon sprutat i.

Nu går jag på utseendet för att hon stör mig något ofantligt. Sitter där och försöker spela smart.

HON SKA UT!

Jag vill också att hon skall ut. Men just nu är hon populär bland fjortonåringar och tar Philip. Det som är mer intressant och bättre är att Philip sitter mot Alex och då tar Philip det och Rainbow får mer hangarounds. Alex ligger nämligen illa till populärmässigt.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Julia har lagt sig i Glasmans säng nu
Ja. hon har bytt dit
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vill ni ha kvar Philip för att studera hans Pectus excavatum?

Haha ser så läskigt ut på nåt sätt
2020-03-15, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja tänk om Martin hade räddat fucking Philip. Fy fan.

Vad är det med dig xebbish? Varför tycker du inte om Philip?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in