Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Heliga Moder, en gång frågade du om dagens händelser och den dagen hade varit full av drama, då jag skrev ett pisslångt inlägg till dig med all info och jag fick inte ens ett tack
Men för att kort summera en händelselös dag, Jassa har varit på skitsnacksturné precis hela dagen tillsammans med Vicky. Amilia har sett ut som en sotare pga bus, Glasman har retat Julia om att hon verkar kär i Sami vilket gjorde henne oerhört generad, Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset, Frida har haft slut på energi vilket Amilia, Mergim och Lennie snackade skit om sen - "det betyder att hon spelat en roll sen hon kom in" sa Amilia. De pratade också mer skit om henne och givetvis rainbow. Vicky och Alex har tjaffsat men ingen vet om vad för ingen orkar lyssna, Sami rakade sig och blev skitsnygg. De fick titta på premiäravsnittet av Robinson - Jassa trodde i en hel minut att de skulle få byta plats med en Robinson deltagare och Lennie grät för att en deltagare blev utröstad.
Men va??! Vad säger du?!??!?!? Jag känner inte igen detta ALLS

måste ha missat ditt inlägg totalt?!?! Ibland får jag inte notifikation att jag blivit citerad i inlägg, så måste varit det som hänt. Ber så HEMSKT mycket om ursäkt, och säger jättetack såhär i efterhand!! You the real MVP i den här tråden <3
Tack för sammanfattningen!! Irl-fnissade åt "Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset"

känns som att det beskriver hans personlighet väldigt bra på något sätt.