2020-03-15, 23:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Nej Martin har lovat Alex , Martin gav Alex till ord att han räddar Alex om han vinner makten , så de blir Victoria mot harry Potter
Haha han räddar Vicky för dem vet Alex vinner över NK!
2020-03-15, 23:40
Medlem
sodars avatar
Citat:
Nej Martin har lovat Alex , Martin gav Alex till ord att han räddar Alex om han vinner makten , så de blir Victoria mot harry Potter

Hoppas innerligen att Martin räddar Alex, och att Victoria ryker.
2020-03-15, 23:41
Medlem
Lunatics avatar
Alex sluta att vara den som ber om förlåt. Stå upp förfan Alpha hane.
2020-03-15, 23:41
Medlem
Vad har Glasman gjort mot Vickan?
2020-03-15, 23:42
Medlem
Fruktdrakens avatar
Sakna reglerna från gamla goda tiden på kanal 5. Pakter är för fjollor som inte kan stå på egna ben. Sedan är jag besviken på castingen.. inte en ända riktig man..

Mina favoiter är tragiskt nog Jassa, en stackars snäll/naiv tjej som blir lurad av alla
Sami slänger ur sig en lite sköna komentarer men är grunden ett riktigt wt likt Julia
2020-03-15, 23:44
Avslutad
Julia har så jävla fin kropp
2020-03-15, 23:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Ut med Victoria imorgon tack! Riktig omogen och kappvändare.
Börja störa mig mer och mer på henne så hon ska ut imorgon.
2020-03-15, 23:45
Medlem
__Alez__s avatar
Hoppas ni ser nu hur jobbig Vickan är.

Imorgon finns möjligheten att rösta ut henne.
Gör det!
2020-03-15, 23:46
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Då lär det ju vara stor risk att Victoria räddas av sina fjortisfans på facebook.
Nåja, jag ska iallafall dra mitt strå till stacken och rösta kvar Tråk-Philip även om jag inte gillar honom heller. Han lär ju ryka snart nog ändå om han inte tar av sig osynlighetsmanteln.
Avslutad
Ut med det jävla fanskapet alltså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Heliga Moder, en gång frågade du om dagens händelser och den dagen hade varit full av drama, då jag skrev ett pisslångt inlägg till dig med all info och jag fick inte ens ett tack

Men för att kort summera en händelselös dag, Jassa har varit på skitsnacksturné precis hela dagen tillsammans med Vicky. Amilia har sett ut som en sotare pga bus, Glasman har retat Julia om att hon verkar kär i Sami vilket gjorde henne oerhört generad, Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset, Frida har haft slut på energi vilket Amilia, Mergim och Lennie snackade skit om sen - "det betyder att hon spelat en roll sen hon kom in" sa Amilia. De pratade också mer skit om henne och givetvis rainbow. Vicky och Alex har tjaffsat men ingen vet om vad för ingen orkar lyssna, Sami rakade sig och blev skitsnygg. De fick titta på premiäravsnittet av Robinson - Jassa trodde i en hel minut att de skulle få byta plats med en Robinson deltagare och Lennie grät för att en deltagare blev utröstad.
Men va??! Vad säger du?!??!?!? Jag känner inte igen detta ALLS måste ha missat ditt inlägg totalt?!?! Ibland får jag inte notifikation att jag blivit citerad i inlägg, så måste varit det som hänt. Ber så HEMSKT mycket om ursäkt, och säger jättetack såhär i efterhand!! You the real MVP i den här tråden <3

Tack för sammanfattningen!! Irl-fnissade åt "Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset" känns som att det beskriver hans personlighet väldigt bra på något sätt.
2020-03-15, 23:47
Medlem
sodars avatar
Victoria kan inte säga en enda mening utan att slicka sig om läpparna och gnida sina läppar mot varandra, tror hon att hon verkar sexig då? Hon kan inte ens stänga sina läppar fullt p.g.a. all skit hon sprutat i.

Nu går jag på utseendet för att hon stör mig något ofantligt. Sitter där och försöker spela smart.

HON SKA UT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in