Citat:
Ursprungligen postat av
kentuckyfry
Jag tror du tror för mycket om dig själv. Jag har spenderat dagar att läsa på trovärdiga sajter som WHO. Inte här på Flashback. Ingen har sagt att situationen inte är allvarlig, men du sitter och går händelserna i förväg. Du vet inte ett skit, du utgår bara ifrån det värsta men du vet inte. Finns ingen rationalitet eller balans alls. Men visst, kör på du. Risken är större att du dör i stroke av din oro än något relaterat till Corona.
Trovärdiga sajter😂😂😂
Och vem har sagt att det finns mer trovärdiga sajter än de som påstår sig vara trovärdigast.
Jag har slutat tro på allt och alla.
För mig finns inga säkra källor eller mer trovärdiga människor.
Om nu coronaviruset inte är så farligt varför då denna enorma hysteri med karantän, stängda gränser mm
Vad är man rädd för?
Jag är inte rädd men jag ser ju att det är ett helt annat agerande världen runt med detta virus än vad det någonsin varit med andra influensautbrott.
Till och med så farligt att de vill tvinga fram ett vaccin på några månader när det annars skall ta 10 - 15 år att testa ett vaccin.
Spelar ingen roll hur snabbt det sprids.
Vanlig influensa kräver en halvmiljon människors liv varje år. Varför har man inte sprungit omkring i rymdkläderliknande uniformer då.
Förra influensavaccinet var snabbt framkallat och läkare ville inte ens erkänna att de sprutade in "råttgift" i människor som satte sig på nervsystemet( narkolepsi, epilepsi mm)
Det är dubbell information. Det är inte farligt, det är farligt, det är inte farligt , det är farligt.