Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Haha, du har inte heller läst tråden idag.
Läs @Letsdoit och Honans inlägg idag.
Jag har försökt att koncentrera mig lite på FUP idag, men då halkar man ju efter i tråden...
Suck.
Ungefär så. Idag tycks jag inte komma ikapp alls. Försöker också komma någonstans i FUP denna helg. Vissa dagar vilar jag helt från den, då det är vidrig läsning. Men vilket jobb de gjort, polis och åklagare!
Man hittar hela tiden nya grejer i denna FUP. Men allt man finner leder åt samma håll gällande GM och medskyldiga. Jag är helt säker på att de som talat osanning hos Polisen, kommer att få betala för detta förr eller senare. Lika säker är jag på att det är fler skyldiga än SD. Men det har jag ju trott mest hela tiden.
Vill också välkomna de nya och kloka som flyttat in till oss i tråden! Bit ihop och kämpa på! Ni behövs!
Börjat på aktbilaga 148 nu:
SD berättar väl valda delar till sin pappa:
Citat:
Fritz tillfrågas om han känner till att Lena och Stefan haft en relation.
Fritz uppger att detta är okänt för honom. Fritz vet att Stefan och Lena träffats, men detta trodde Fritz berodde på deras gemensamma intresse geocache. Stefan har inte berättat något annat än detta.
Fritz
Men däremot har han påstått (för sin pappa) att UW spridit rykten om SD. Rykten?

Och:
Citat:
Stefan har också berättat för Fritz att han, under kvällen då Lena försvann, jobbade sent och att han åkte hem till sin villa i Hjärsta och klippte gräset.
#TeamÅsaHiding