2020-03-15, 19:38
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jo det har du rätt i.

Anar att LW:s ilska emot HD låg på ett helt annat plan än: får logga/får EJ logga .

Bo var ute efter att nita MGK ordentligt och BO,s riktiga bekymmer började ju först på allvar när hon gav sig på MGK, då började det gå riktigt dåligt för BO rent generellt.

Det där med loggningarna betydde inte ett skit för BO det var bara ett lämpligt verktyg för att komma åt MGM och MGK, när det inte gick att komma åt MGM på det sätt hon ville skruvade BO upp tempen på konflikten genom att tokdjävlas med MGK, och satan vad det tog skruv.
Citera
2020-03-15, 19:38
Medlem
Citat:
Hur är det med sök-hundar?
Kan de känna vittring på blod i en gräsmatta även om det vattnats tvärfallt under natten ?

Blodet lär väl buffras en del av vattenmängderna men samtidigt är det hårt i backen så går väl inte vattnet ner. Blir mer simmig lera på ytan av gräsmattan. Häll ut lite lättmjölk på gräsmattan och sätt på spridarn. Hur djupt går mjölken? Borde kanske kunna vara jämförbart.

Kan ju vara så att han vattnar för att få bort spår han tror han lämnat efter sig. Snarare än att han spolat av sig själv eller nåt annat på just gräsmattan.
Citera
2020-03-15, 19:39
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Haha, du har inte heller läst tråden idag.
Läs @Letsdoit och Honans inlägg idag.

Jag har försökt att koncentrera mig lite på FUP idag, men då halkar man ju efter i tråden...
Suck.

Ungefär så. Idag tycks jag inte komma ikapp alls. Försöker också komma någonstans i FUP denna helg. Vissa dagar vilar jag helt från den, då det är vidrig läsning. Men vilket jobb de gjort, polis och åklagare!

Man hittar hela tiden nya grejer i denna FUP. Men allt man finner leder åt samma håll gällande GM och medskyldiga. Jag är helt säker på att de som talat osanning hos Polisen, kommer att få betala för detta förr eller senare. Lika säker är jag på att det är fler skyldiga än SD. Men det har jag ju trott mest hela tiden.

Vill också välkomna de nya och kloka som flyttat in till oss i tråden! Bit ihop och kämpa på! Ni behövs!

Börjat på aktbilaga 148 nu:

SD berättar väl valda delar till sin pappa:

Citat:
Fritz tillfrågas om han känner till att Lena och Stefan haft en relation.

Fritz uppger att detta är okänt för honom. Fritz vet att Stefan och Lena träffats, men detta trodde Fritz berodde på deras gemensamma intresse geocache. Stefan har inte berättat något annat än detta.
Fritz

Men däremot har han påstått (för sin pappa) att UW spridit rykten om SD. Rykten? Och:

Citat:
Stefan har också berättat för Fritz att han, under kvällen då Lena försvann, jobbade sent och att han åkte hem till sin villa i Hjärsta och klippte gräset.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-15, 19:40
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Du får tänka efter lite bara, vilkas loggningar förutom MGM och MGK,s raderades?

Om svaret är att ingen annan berördes kanske du kan se ett litet pikant mönster i BO,s agerande.

Eller så var det bara SD och HD som fuskade med loggarna
Citera
2020-03-15, 19:40
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det är väl endast de som är reviewers som har den överblicken över vad som sker med cacher/loggar?

Däremot har t.ex. Sh.Holmes berättat om LWs inställning till "fuskloggare" och reviewer HÅ har också redogjort för den.

Ok, din primära källa är Sh.Holmes?

Tack då vet jag, diskussionen är avslutad från min sida, ledsen att jag misstog dig för ironisk, det var värre än jag kunde ana.
Citera
2020-03-15, 19:41
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Eller så var det bara SD och HD som fuskade med loggarna

Den såg jag inte komma!

Undrade varför den dröjde så länge.
Citera
2020-03-15, 19:44
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige

Ungefär så. Idag tycks jag inte komma ikapp alls. Försöker också komma någonstans i FUP denna helg. Vissa dagar vilar jag helt från den, då det är vidrig läsning. Men vilket jobb de gjort, polis och åklagare!

Man hittar hela tiden nya grejer i denna FUP. Men allt man finner leder åt samma håll gällande GM och medskyldiga. Jag är helt säker på att de som talat osanning hos Polisen, kommer att få betala för detta förr eller senare. Lika säker är jag på att det är fler skyldiga än SD. Men det har jag ju trott mest hela tiden.

Vill också välkomna de nya och kloka som flyttat in till oss i tråden! Bit ihop och kämpa på! Ni behövs!

Börjat på aktbilaga 148 nu:

SD berättar väl valda delar till sin pappa:

Men däremot har han påstått (för sin pappa) att UW spridit rykten om SD. Rykten? Och:

#TeamÅsaHiding

Varför görs allting på nätterna ? Spola gräsmattan ,klippa gräset ?
Blir inte grannarna irriterade när de hör en gräsklippare dras fram och tillbaka gnisslandes ,nattetid?

(Spekulation) (Vet ju ej om hans gräsklippare gnisslar värst ...)
Senast redigerad av landbandy 2020-03-15 kl. 19:52.
Citera
2020-03-15, 19:44
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Den såg jag inte komma!

Undrade varför den dröjde så länge.

Kunde inte låta bli
Citera
2020-03-15, 19:50
Medlem
landbandys avatar
Så det kan alltså ha gått till så att MGM sa till LW att:
-Nu tamejtusan skall du få 17 slag ; ett för varje loggad gömma du tog bort från min frus konto ,din elaking !!!!!!

????????

(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-03-15 kl. 20:00.
Citera
2020-03-15, 19:52
Medlem
Citat:
Ok, din primära källa är Sh.Holmes?

Tack då vet jag, diskussionen är avslutad från min sida, ledsen att jag misstog dig för ironisk, det var värre än jag kunde ana.

Jag hänvisade till en reviewer HÅ som både har överblicken och varit involverad i just detta ärende. Men som sagt även Sh.Holmes.
Citera
2020-03-15, 19:52
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Kunde inte låta bli

Eller hur?

Bjuder någon på en straffspark så ska man som gentleman lägga den i bortre krysset

Hiding är fel ute med motivet i sitt åtal, hon har rätt GM men är helt ute och cycklar när det gäller varför BO måste dö, det var inte för att hon skulle lämna MGM utan för att BO inte kunde släpps honom.

Ju mer MGM djävlades desto mer var BO på men det enda sätt hon kunde rubba honom var genom att ge sig på MGK, då djävlar hände det saker.
Citera
2020-03-15, 19:53
Medlem
Citat:
Varför görs allting på nätterna ? Spola gräsmattan ,klippa gräset ?
Blir inte grannarna irriterade när de hör en gräsklippare dras fram och tillbaka gnisslandes ,nattetid?

Det är inte konstigt att J*udith hade koll på SD om han ofta rörde sig nattetid och samtidigt hade lite rullgardinsrutiner hon hade pejl på.

Han var väl för övrigt rätt aktiv in och ut ur huset alla tider på dygnet och är man lite nyfiken granne så har man koll på sånt. Alla tider på dygnet. Irriterad eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in